Wat is jullie gewicht? #afvallen

Heyy
Ik weeg ongeveer 50 kg ik ben 1,73 en ik ben 15 jaar.
Ik vind dat ik niet dik ben maar ik vind mezelf niet bepaald heel mooi. Ik zou graag iets afvallen zodat ik gewoon geen muffin top krijg of veel vet op mn benen..

Zouden jullie tips kunnen geven om iets af te vallen?

En willen jullie je leeftijd, gewicht en lengte laten weten en wat jullie van jullie gewicht vinden ??
xx

15 aug 2016, anoniempje


Reacties

plaats reactie
1

Het klinkt alsof jij enorm veel ondergewicht hebt. Ik denk dat je beter aan aankomen moet gaan denken i.p.v afvallen.

16 aug 2016, 16:08, Fem
2

het gaat niet om mijn gewicht ik zie er niet uit alsof ik ondergewicht heb dus daar gaat het om

16 aug 2016, 22:08, anoniempje
3

Maar jij bent gewoon dun toch? @anoniempje, en waarom vind jij jezelf niet mooi? Beschrijf eens

13 okt 2016, 19:10, Onbekend123345
4

Ik ben 15, 173 cm en weeg 42 kilo
ik wil wel even zeggen dat jij eigenlijk een erg goed gewicht heb voor jouw doen. *** Ik zou wel serieus nadenken of je echt wil afvallen.
xx

* dit bericht is aangepast door de moderator

29 dec 2016, 12:12, Anoniem2001
5

Ik ben 14, 170cm en 51 kilo, ik vind dat gewicht niet veel uitmaakt want ik merk dat als ik sport en buikspieren train dan kom ik altijd aan omdat spieren zwaarder zijn dan vet.

1 jan 2017, 23:01, ^^
6

Heyy ik ben 13 bijna 14 en ik ben ongeveer 1.69 ik weeg 53 en vind mezelf ook echt niet dik ik heb alleen heel veel spieren ik sport elke dag heel veel dus daardoor weeg ik meer want speren wegen meer dan vet. 💕

2 jan 2017, 23:01, Ohsnapitsmerel
7

Anoniem2001 jij bent wel veel te licht voor jou lengte en leeftijd! Ik zou wat meer aankomen want je hebt ondergewicht

3 jan 2017, 11:01, Krabkind
8

ja je bent niet te zwaar en ook niet afvallen en je bent anders ook lief dat is beter als mooi je kunt ook dik en mooi zijn en Ohsnapitsmerel ik heb het tegen jou

4 jan 2017, 17:01, Eva
9

Waarschijnlijk heb je meer vet wn minder spieren, * door spieren te krijgen wordt je wat zwaarder wat nodig is en toch strak lichaam. Het licht er ook aan wat voor figuur je hebt. Appel figuur dan heb je nou eenmaal vet op je buik en bij zandloper figuur juist niet stap je? Loveess

* Dit bericht is aangepast door de moderator

4 jan 2017, 19:01, Lola

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.