WAT IS JULLIE GEWICHT??? 123

Hi mensen!
Ik vroeg me af wat jullie gewicht,lengte en leeftijd was.
Want ik voel me best dik. En als andere mensen hun gewicht zeggen kan ik kijken of het eigenlijk zo slecht nog niet is/of wel thnx alvast!!
(Ik ben 14j 173cm en 58kilo

16 apr 2017, Rosegold


Reacties

plaats reactie
1

To; help me
Ik vind het erg jammer voor je dat je zo'n moeite hebt met je lichaam, ik kan best wat tips geven die mij nog best goed hebben geholpen vroeger. Tip 1. Probeer gezond te eten, dat betekent groente en geen snoep koek of chocolade. Als je vreetbuien hebt en je pakt eten uit je kast, is de beste manier om dat tegen te houden, door geen lekkere dingen in huis te hebben. Dus gooi al die rotzooi weg zodat als je een vreetbui hebt je je alleen maar met fruit tevreden kan stellen! Tip 2. Zorg voor beweging, je hoeft niet naar de sportschool te gaan daarvoor, je kan ook een stukje joggen per dag of 3 keer per week, zo krijg je ook beweging! Ik fiets elke dag 40 min Door school, sport 2 uur per week en gym 2 uur per week. Maar je kan het beste beetje bij beetje beginnen. Tip 3. Probeer niet meer dan 2000 calorieën per dag te eten, maar ook niet minder dan 1000!!! Want als je extreem gaat vasten gaat je lichaam in een soort slaapstand waardoor het een vetten meer verbrand, dus alles wat je eet wordt opgeslagen en zo wordt je eigenlijk nog dikker. Ik hoop dat deze tips je helpen! Heel veel sterkte en suc6!

17 apr 2017, 10:04, Rosegold
2

Ben zwaar hoor😞
170cm
63kilo
15jaar

30 apr 2017, 23:04, Meisjexx
3

58 kilo met een lengte van 173 is echt niet te veel.

16 mei 2017, 22:05, ~
4

Ik ben 11 ben 1.58 lang en weeg 38 kilo

16 mei 2017, 22:05, Isabubbel

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.