Wat is dit wtf ??!

Hoi allemaal ik heb dus goud haar niet goud blong gwn echt goud! Mijn vrienden maken grapjes dat ik rapunzel ben maar ja... ik heb dus een vraagje: Uhm bou blond haar komt al niet vaak voor maar hoeveel procent is dat dan met goud haar echt goud haar gwn? Ik heb het al medere keren geprobeerd op te zoeken maar het lukt steeds niet om het te vinden. Ik ga het ook NOOIT verven want mijn kapper zegt steeds dat mensen hier honderde euro's voor betalen en dan alsnog niet echt het zelfde krijgen... en heel mijn familie zegt ook steeds van ja Uhm jou haar kleur is 1 van de zeldzaamste dus zo laten!! Soms is het best vervelend maar ok Haha. Sorry als het een beetje raar overkomt ons sorry daarvoor ik bedoel het niet zo❤️
Oh ja en vergeet niet te reageren😉😌

3 jun 2020, dom Goudje...


Reacties

plaats reactie
1

Die kleur valt wel onder blond. Je hebt waarschijnlijk een bepaalde kleur blond met een gloed erover heen. Ik heb ook zoiets namelijk. Volgens mij 3% van de wereld heeft blond haar en daar valt alle soorten kleuren blond onder.

4 jun 2020, 05:06, Sophia
2

LUCKYYY!

5 jun 2020, 21:06, roitjee
3

ik heb ook goudachtig haar :)
alleen het is eigenlijk gewoon blond met een bepaalde gloed inderdaad, en dat nooit verven, hm gaat je waarschijnlijk niet lukken, zo dacht ik vroeger ook, nu hebben me puntjes al rood,paars,blauw,groen,roze,griijs,bruin en oranje gezien(en sommige kleuren heb ik vaker gehad oopss hahah)

19 jul 2020, 00:07, domblondje met gouden gloed :)

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.