Wat is allemaal jullie lengte en gewicht????

Want dat zou ik wel willen weten.

11 okt 2017, Pewdiepie

Reacties

plaats reactie
1

1,58 en 43 ondergewicht helaas. Maar ik kan er niks aan doen. Helaas blijf ik altijd dun. Echt te lelijk. 😔

11 okt 2017, 15:10, Eva🍂
2

1,57 en 36 kilo, maar daar moet je je niets van aantrekken want het is geen gezond gewicht! ik ben heel hard bezig om minimaal nog 10 kilo aan te komen! helaas gaat dat niet zo 1 2 3...

11 okt 2017, 15:10, anoniempje 2.0
3

ik ben 14 , 55 kilo en ben 1.65 een gezond gewicht hopelijk kan ik naar de 1.70.

11 okt 2017, 16:10, juliatje.
4

Nee je hebt ondergewicht al 5 kilo. Gezond niet hoor. Het is te mager, test maar.

11 okt 2017, 17:10, .
5

15 jaar, 172 cm en 60 kilo

11 okt 2017, 17:10, Bestlelijkdus
6

Juul, ik droom van jou gewicht. Je hebt echt een perfect gewicht! Heel gezond, en mooi.

11 okt 2017, 17:10, Eva🍂
7

1.56 en 43 kilo. Zou opzich best een paar kilo kwijt willen, tjaa.

11 okt 2017, 23:10, S
8

1m60
53 kg

12 okt 2017, 00:10, AskingAlexandria❤
9

Mijn lichaam valt wel mee Eva maarja als ik eerlijk ben zou ik wat dunner willen worden maarja ik wacht wel ff tot ik 18 ben als ik het echt wil doen.
Ik kom ook uit een familie die meer eet dan normaal😏
Bedankt Eva

12 okt 2017, 16:10, juliatje.
10

Hee lieve Juul (mag ik je zo noemen?), je hebt echt een perfect gewicht. Je moet echt niet afvallen, dan word je echt helemaal ziek. En je zult nog groeien, want je bent nog heel jong. En meiden dromen van een gezond gewicht. De meeste dan. Tenzij je een eetstoornis of onzekerheid hebt. Maar meis, wees niet zo onzeker. 📜 Anders geef ik je tips. En
S, je hebt ook een gezond gewicht, wel een beetje dunne kant. Maar ga niet afvallen. Niemand die perfect is. En met onzeker zijn word je niet mooier. Je moet genieten. Of je bent 80 en niet meer onzeker, maar dan ben je 90 en ben je grijs, dan ben je weer onzeker. Je kan over alles piekeren. Als je nou een lijstje maakt met de goede kanten van je. En echt waar iedereen heft het. Je mag best zelfverzekerd zijn. Je bent het waard. 💚

12 okt 2017, 19:10, Eva🍹
11

1,76__61 kilo en ik vind het eigenlijk te zwaar

12 okt 2017, 19:10, -XOXO-
12

ik ben 14 1.62 en 37 kilo ik eet veel maar blijf voor altijd dun kom langzaam wat aan

12 okt 2017, 21:10, dv
13

1.47 m en ik ben 10 jaar en ik 41 ofzo en ik moet afvallen

12 okt 2017, 21:10, Loosing weight
14

1,71 lang. 13 jaar en ik weeg 51 kilo

13 okt 2017, 18:10, Lala23
15

oh zo dun en lang
en nee je moet zeker niet afvallen JE BENT IN DE GROEI EN JE BENT NIET DIK HOU OP HEBBEN JULLIE SOMS ANOREXIA EN JA IK OORDEEL WEERS SNEL
WEES NIET ONZEKEER

13 okt 2017, 19:10, .
16

Ik vind het prima Eva maar ja ik wil geen ondergewicht maar ik wil pas op me 18 ofzo afvallen als het nodig is maar gewoon een paar kilo kan geen kwaad later maar ik wil wel wat gezonder leven lukt niet bepaald en eigenlijk denk ik er over om vegetariër te worden vanwege de dieren en het klimaat.
Heb jij tips voor minder vlees eten?

14 okt 2017, 20:10, juliatje.
17

Ah lieve Juul, wat lief. Je wilt minder/geen vlees eten. In ieder geval, wou ik dat ook. Ik zou eerst gewoon vlees eten met dieren met een fijn leven. Want die arme plofkippen, koeien, varkens, en meer. Maar ik wil ook heel graag vegatarier worden. En ook met dezelfde reden. Die *** boeren, respectloos is de mens echt met doden. Maar ik heb dit probleem ook. Soms moet ik ook bijna huilen omdat ik vlees moet eten, ik wil het gewoon niet. Maar als je na de mc gaat, zou ik geen kipnuggets bestellen. Maar als ik BBQ ook zonder vlees, en het smaakt hetzelfde. Op kamp begon ik met het vegatarier eten. Wel fijn om een gevoel te hebben om geen vlees te eten, en het is NOG GEZOND OOK, GEEN EETSTOORNIS. Maar ik heb wel een obsessie. En ik vind het best moeilijk. 👧

14 okt 2017, 20:10, Eva🍂
18

hey Eef
Ja ik moet wachten tot ik 18 ben denk ik want me ouders willen het waarschijnlijk niet.
Zelf denk ik er al vaker aan en zelf baal ik als ik vlees eet.
Ik doe het nooit meer op me brood alleen dan moet ik wel ander beleg er op doen en ik kan maar uit vier dingen kiezen : pindakaas, hagelslag,chocopasta,kaas en 2 hiervan zijn niet bepaald gezond me moeder klaagt ook dat het niet bepaald gezond is...
Wel jammer dat het voor jou zo moeilijk is.
Hier heb je nog een weetje als je ooit naar de mac gaat eet dan geen friet want er zit (e900) in want ook in borstimplantaten zit (niet giftig) en er worden ook nog voor die frietjes dierlijke ingrediënten gebruikt.
Nog bedankt Eva

15 okt 2017, 08:10, juliatje.
19

Hee lieve Juul, zit in friet ook vlees? Agar agar bedoel je? Maar bedankt. Echt irritant dat het niet mag van jou ouders en die van mijn. Maar als ik 16 wil ik het echt. Nu ook heel erg, maar ik probeer dan geen vlees te eten. Ik vind het niet eens lekker. Mijn ouders denken dat ik orthorexia krijg. En andere vinden dat ik uniek ben om als kind geen vlees te eten. Kaas en pindakaas zijn wel gezonde dingen. Kaas, staat ook in de schijf van 5.🧀
Ik heb ook nog wat tips voor beleg. Gezond, en misschien lekker ik heb het nog niet gedaan.
- Brood met komkommer.
- Of aardbeien
- Je kan misschien cornflake's eten.
- Of jam.
Wat vind je lekker, en waar zitten de meeste gezonde stoffen in? Ik eet Nuttella maar ook pindakaas. Maar ik wil ook gezond eten, maar dat mag dus niet. Voor jou kan ik ook tips geven tegen de onzekerheid. Maar jij wilt gezond leven, maar niet meer dan 5 kilo afvallen dan. Ik ben wel wat te laag. Maar ja... Trouwens ken jij de Victoria modellen? Die zijn wel heel mager. En ook zo bloot. Maar wat vind jij van dit: Victoria's Secret Haul & Try-On?
Maar sommige haten dunnen mensen, en willen heel dik worden. En ik wil niet dunner, want dat ben ik helaas. Maar 2 kilo aankomen graag. Noten zijn heel gezond, en ik vind ze ook lekker. Liefs Eva. 🥜

15 okt 2017, 09:10, Eva🍂
20

Jij bent snel!

15 okt 2017, 09:10, juliatje.
21

Haha, het eerste wat ik opzoek is 99 gram. Ik zit het meeste van het internet op 99 gram vandaar

15 okt 2017, 09:10, Eva🍂
22

Bedankt Eva voor de tips en fruit en groente lus ik niet (ui wel maar dat kan ik beter niet teveel eten!
Ja ik ken die modellen maar geloof me de modewereld veranderd veel door die pus size modellen (nu prijzen ze wel te dik zijn weer aan)maar vroeger waren die modellen in modewereld nog dunner.
Maar ik heb het opgezocht en ik vind het prima maar ik zie op sommige plaatjes weer te dikke mensen WTF mensen dik zijn is net zo erg als te dun zijn dus doe gewoon gezonde modellen zo moeilijk is het toch niet!

15 okt 2017, 09:10, juliatje.
23

Persoonlijk vind ik het niet nuttig om altijd mijn gewicht en lengte te geven. Als jij wil weten of jij een gezond gewicht heb kan je misschien wel je bmi uit rekenen.

-Succes x

15 okt 2017, 13:10, Mai
24

Ja soms denk ik ook WTF. Maar ook met de Victoria S modellen. Die zijn veel te mager. De benen en de buik echt heel dun. Ik wil ook echt dat er mensen zijn met een gezond gewicht. Doe dat dan, inplaats van anorexia modellen of dikke modellen, kids willen dan ook zo dik zijn.

15 okt 2017, 13:10, Eva🍂
25

1.63
35 kilo
Bijna 13

15 okt 2017, 14:10, Annie
26

Wtf Annie das echt veel te mager!!!

15 okt 2017, 15:10, Omg
27

Eva en Julia, helemaal mee eens!🔆

15 okt 2017, 17:10, Mai
28

Lieve Mai, bedankt. Ik begrijp echt hoe rot andere zich kunnen voelen, en onzeker over vriendschap en dat een ziekte krijgen uit verdriet of onzekerheid. Maar Annie is ook heel dun. Soms weet ik niet of het echt is. Want dat is zo dun. Eigenlijk moet je dat niet zeggen, misschien vergelijken andere dat weer. Mai heeft gelijk, bereken dan je bmi. Ik geloof eigenlijk echt niet dat je zo mager bent. Of je scat jezelf zo dun, want dit is ernstig. Dan heb je ook de lichamelijke gevolgen, tenzij je van nature dun bent. Maar Mai, ik ben het ook eens over dat iedereen moet oordelen over of iemand anorexia heeft. Annie is dun, maar zij heeft toch ook niet gelijk anorexia. Zo stom, over die label's.💌

15 okt 2017, 19:10, Eva🍂
29

Hey Eva, ik weet niet zeker of het tweede stuk van een van die berichten ook voor mij bedoeld was. Maar je hebt sowieso gelijk, over dat je eigenlijk niet onzeker moet zijn. Ik wil binnenkort ook is kijken of ik een lijstje kan maken met de goede kanten van mezelf, omdat ik benieuwd ben wat ik zelf zou kunnen bedenken. En dat laatste, hoe word je eigenlijk ooit zelfverzekerd? Dat lijkt me oprecht zo lastig. Ik ben de laatste tijd wel al wat aangekomen, dus ik ga misschien een paar kilo kwijt proberen te raken hahah. (Ps ik ben nu wel 43 kilo, niet dat je denkt dat ik al veel zwaarder ben 😂)

15 okt 2017, 23:10, S
30

Oeps, foutje ik bedoelde: *Het tweede stuk van dat ene bericht*

15 okt 2017, 23:10, S
31

Hee lieve S, bedankt voor je lieve bericht. Ja, ik heb ook tips om zelfverzekerd te zijn. Maar sommige willen ook dik zijn. En sommige haten dunnen mensen en vinden hun k*t.
- Ga aan yoga doen of een andere rustige sport.
- Ga bedenken wat gezond en lekker is en eet het.
- Maak een lijstje.
- Weet ook dat de meeste van nature dun zijn, en veel kunnen eten maar niet aankomen.
- Stop met vergelijken van anderen. De Victoria modellen zijn heel mager,
Heel lief dat je de moeite neemt om beter te worden van je onzekerheid. Want je wil echt niet na een donkere anorexia tijd. Ik heb geen anorexia en niemand die ik ken heeft het. Bijna niemand dus. En weet dat de meeste met anorexia een normaal gewicht heeft. ❣️

16 okt 2017, 09:10, Eva🍂
32

Maar nu heb je ook ondergewicht want je bent 1.63 of langer dus je bent nog te dun. Daarom moet je ECHT NIET GAAN AFVALLEN. Heel ongezond is dat. Want je bent al te dun. En als je wat voller bent is het toch niet erg. Zoveel mensen in Nederland of Belgie zijn te dik. En dan ook obesitas heeft een kwart wel. En een als je een beetje overgewicht hebt ben je echt niet gelijk dik. Mensen met anorexia willen meestal ondergewicht ect. Maar wil jij dat ook? Want je bent al te dun. En andere worden dan ook weer onzeker. ❣️

16 okt 2017, 09:10, Eva🍂
33

Heyy Eva, ik ga het de komende tijd proberen. Het lijstje maken, wat minder en gezonder gaan eten, en mezelf niet zo veel vergelijken met anderen. Dat van jezelf niet zo veel met andere vergelijken vind ik wel echt lastig. Bijna altijd als ik andere meisjes zie ben ik meteen ontevreden over mezelf. Zij zijn dunner, hun gezicht is mooier (dit klinkt raar maar je snap me denk ik wel), ze hebben een mooie lach, ze zijn langer, ze zien er veel volwassener uit, ze hebben al vrouwelijke vormen enzo. Maar, dankjewel voor je tips Eva 💗

16 okt 2017, 09:10, S
34

Hee lieve S, bedoel je dat je ook borsten wil? Over de onzekerheid, iedereen is onzeker. En jij bent echt dun. En die broodmagere meiden vind BIJNA NIEMAND MOOI. Alleen jij zelf misschien. Maar dan raken je ouders en vrienden ook in paniek. En later krijg je nog de lichamelijke gevolgen. En leuk zal het niet zijn. Helemaal niet in het kliniek. En er zijn genoeg dode bij anorexia.
- Geen internet.
- Geen vrienden en familie.
- Eten wat je moet eten.
- De tafel ruimen en de vaat.