Wat heeft mijn broer?

Hallo mijn broer is al meer dan een jaar boos op mij omdat ik over hem praatte op Snapchat wat alleen voor vrienden was bedoeld

Ik hield hem nog anoniem ook

Maar hij is al een heel jaar boos en van tevoren was die mij al maanden aan het negeren omdat hij zelf ruzie zoekte en mij pakte op iets wat gevoelig ligt toen zei ik dat dat het enige was wat hij kon bedenken en hij zei allemaal dat ik mijn bek moest houden

Hij liep vandaag tegen mij aan en werd boos op mij, hij pest mij ineens net nadat hij wat normaler deed

Hij pest mij soms zomaar uit het niets en heeft bijna nooit meer begrip voor de meest nare situaties

En hij speelde een geest names mijn vader en stormde als die geest zijnde mijn kamer binnen om mij te slaan

Hij vindt mijn welzijn een klein dingetje dat nergens over gaat en misbruikt situaties van mensen die mij nirt geloven om mij meer zwart te maken

Hij verdedigd zich snel en dan gaat alles echt over hem

Het maakt hem niet uit hoe iemand zich voelt na zijn woorden

Is hij een narcist of wat is hij uberhaupt?
* dit bericht is aangepast door de moderator*

20 jun 2021, (ᗒᗣᗕ)՞


Reacties

plaats reactie
1

wat is een narcist

21 jun 2021, 21:06, Fleur
2

Een narcist is iemand met een geestelijke stoornis die zichzelf beter vind, meer voelt dan een ander en niet snapt waarom jij dat niet vind.

22 jun 2021, 18:06, Me2

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.