Wat gebruiken jullie? Tips plz!

Ik ben 14 en masturbeer sinds een paar weken. Ik gebruik hiervoor mijn vinger. Nu wil ik graag met iets anders masturberen maar ik heb geen sexspeeltje. Ik durf het niet te kopen of te bestellen. Zijn er meiden die er andere dingen voor gebruiken die niet opvallen bij ouders zodat ik dat kan gebruiken. Ik heb geen ervaring ermee dus weet niet wat veilig of goed is om te gebruiken. Tips zijn welkom (serieus plz)

2 mrt 2021, Meisje14


Reacties

plaats reactie
1

Oude electrische tandenborstel

2 mrt 2021, 13:03, Bikinigek
2

Een waterstraal bij voorbeeld in de douche :)

2 mrt 2021, 22:03, isa
3

berijden van een kussen, een deken, een luchtballon of een knuffel

3 mrt 2021, 18:03, Lotte
4

Een gewoone tandenborstel

4 mrt 2021, 20:03, anoniem735
5

Met een stft of potlood miss? ;)

7 mrt 2021, 14:03, Lotte
6

Ken je misschien iemand die je echt heel veel vertrouwt en die een speeltje voor je zou kunnen bestellen? Of met een cadeaubon bestellen en bij een afhaalpunt laten bezorgen?

8 apr 2021, 17:04, tips
7

vibrator- app voor je telefoon? Wel iets om die telefoon doen anders is het vies :)

2 mei 2021, 16:05, :)
8

Hallo Meisje14, ik heb ooit gehoord dat sommige meisjes ook de handvat van hun haarborstel gebruiken. Heb je iets aan al de tips?

28 mei 2021, 16:05, meisje13
9

Wellicht heb je hier iets aan. Soms hoef je het niet hard aan te raken maar gaat het om het complete gevoel.

- onder de douche met de waterstraal uit de douchekop. Dit kan ook als je ik bad zit.
- achterkant electrische tandenborstel
- veertjes of andere dingen die normaal "kriebelen" als je over je huid gaat. Soms heb je achterop pennen of potloden dat soort dingen. Dan kun je er gelijk goed bij.
- rauwe wortels
- een lollie (over clitoris maar ook ronddraaien op randje vagina)

De ontdektocht naar wat je lekker vindt kan ook al opwindend zijn.

Je kunt ook op me telefoon dingen er over lezen of plaatjes kijken en fantaseren terwijl je dingen uitprobeert. Ik hoop dat je iets fijns vindt.

29 mei 2021, 22:05, Lotte435
10

Hallo meisje14 een speeltje kan je ook met een cadeaubon betalen en bij een ophaalpunt laten leveren, dan heeft niemand het door. ;) Of als je in bad zit met de shampoofles wrijven?
Heb je alle trucjes al geprobeert? Lukte het?

23 okt 2021, 17:10, lisa2008

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.