wat eten jullie op een dag

hallo allenmaal ik eet best wel veel op een dag maar ik weeg niet super veel fso nu 47. ik ben benieuwd wat jullie eten? groetjesss

8 okt 2019, en meisje

Reacties

plaats reactie
1

miss niet echt een goed voorbeeld maar ik eet overdag niets en smiddags na school een beetje en avondeten

8 okt 2019, 20:10, Blair
2

Hoe veel je eet en weegt heeft ook te maken met je leeftijd, maar zodra je het woordje "te" er voor zet is het ongezond, voor de rest miet je veel groente en fruit binnen krijgen. Neem eiwitten en zorg dat je voldoende ijzer binnen krijgt om geen bloedarmoede te krijgen. (Heb er ervaring mee....) als je denkt dat je te veel eet probeer te denken aan bijvoorbeeld een keertje een gezinde smoothie te maken!
Ingrediënten:
1, sinaasappelsap, liefst zelfgeperst
2, banaan
3. Aardbei, deze hoeft niet kan ook zonder
4, vanillesuiker kun je kopen bij de bakproducten
5. Yoghurt
Alles in de blender en klaar! Als je tips of vragen hebt kun je ze gerust stellen of vragen. Hoop dat je hier wat aan hebt! 💜

8 okt 2019, 20:10, I ❤ Harry Potter
3

Ik ben 1.70m en weeg 50 kg (ik vind mezelf veel te dun maar ik eet opzich wel goed denk ik) mijn eetschema is:
Smorgens: 2 stukken brood en 2 stukken fruit zoals een appel en banaan en drink dan veel water. Later in de morgen eet ik een paar koekjes.
Smiddags: eet ik weer 2 stukken brood op school en als ik thuis kom, eet ik walnoten en neem ik een lepel olie (best vies hahah) en soms bak ik een ei en neem ik vaak iets lekkers zoals chips en snoep en kan ik niet meer stoppen hehe
Savonds: bij het avond eten, eet ik vaak aardappels met groentes.

Nog steeds kom ik niet aan wat ik heel jammer vind. Maar hopelijk heb je hier iets aan hahah

10 okt 2019, 20:10, Anoniemmmm
4

Hoi ik ben lies ik eet smorgens een eitje en een tosti met veel mayo daarna onderweg naar school koop ik meestal iets en smidags eet ik 2 hamburgers met en groot pak friet savonds iet ik meestal ongezond kebab of friet ofzo daarnaar eet ik meestal nog veel koeken en soep

13 okt 2019, 15:10, Lies
5

Beste, Lies niet gemeen bedoeld maar je eetpatroon is niet echt gezond een ongezond eetpatroon verhoogd de kans op hart en vaat ziektes en nog vele andere narigheden krijg je met een ongezond eetpatroon, hoe jij nu eet verhoogd ook de kans op voedingtekorten. Hier wat gezonde leeftips:
1 Eet maximaal 500 gram vlees per week, gezond veganisch eten kan helpen om gezonder te worden
2 Drink 1.5 liter water per dag(weet niet hoe oud je bent)
3 Vervang bewerkt eten door vers eten
4 Maak je eigen gezonde sausjes
5 Vervang friet door:Zilvervliesrijst,zoete aardappel en volkoren producten

13 okt 2019, 21:10, Juliatje.

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer