Wat Anorexia met mij deed

Hey hey,

Ik ben een meisje van 15 en ik struggle al dik 2 jaar met anorexia. Vaak hoor ik meiden zeggen hier: ik wil ook anorexia, dan wordt ik mooi dun. Maar het is echt niet alleen dat anorexia is zoveel meer.

Je wilt niet huilend en kotsend boven de wc hangen omdat je 3 happen van je boterham hebt gegeten. Je wilt niet dat je Familie en Vrienden je niet meer vertrouwen omdat je contant liegt over eten. Je wilt het niet dagenlang koud hebben. Je wilt niet dat je zo moe bent dat je niet meer kan lopen. Je wilt niet opgenomen worden en gedwongen moeten eten. Je wilt geen anorexia echt niet. Ik heb de dood in de ogen gekeken en ik weet hoe het is. Het is verschrikkelijk en ik gun het niemand. Zelfs na 2 jaar ben ik nog iet hersteld. En je bent mooi zoals je bent, leer jezelf te accepteren hoe je bent, niet als iemand die je kunt zijn.

xx coco

16 nov 2020, coco


Reacties

plaats reactie
1

Wow, heftig maar wel goed verteld.
Ik hoop dat je er snel helemaal boven op komt. Een hele dikke knuffel van mij <3

16 nov 2020, 22:11, D💞

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.