Wanneer tweede ongesteldheid???

Hay, ik ben dus 24 augustus (dit jaar) voor het eerst ongesteld geworden, helemaal blij, maar ben nu nog steeds niet voor de tweede keer ongesteld geworden. Is dit erg? Moet ik me er zorgen over maken? Ik was bdw bijna 12 toen ik ongesteld was, ben nu 3 maanden 12. Ik heb een maand geleden ook mijn eerste bh gekregen, helemaal blij, maar na 2/3 weken kreeg ik blauwe plekken rondom mijn tepels. Heb ik een te kleine bh of is het iets anders? Heb cup 75aa mocht dat belangrijk zijn. Doeiiiiiiiiiiii!

18 dec 2021, Helepie


Reacties

plaats reactie
1

Het verschil tussen de eerste en tweede menstruatie kan heel lang zijn, en dat kan duren tot je derde jaar wanneer het regelmatig wordt.

18 dec 2021, 22:12, Anoniem
2

@Anoniem Hoelang duurt het dan voor ik weer ongesteld word?

18 dec 2021, 22:12, Helepie
3

Het kan een half jaar duren

19 dec 2021, 06:12, Anoniem
4

O ok!!!!! En over dat andere??

19 dec 2021, 13:12, Helepie
5

Hoiii,
Dat eerste probleem had Ik ook (altans probleem is t nii, tis heel normaal) het kan 6 maanden duren voordat je vr de 2e keer ongesteld word.
Wat betreft het 2e probleem, ik denk dat je alergisch bent voor die bepaalde stof wat in je bh zit en dat je daarom allemaal rare vlekjes krijgt. Wat ook zou kunnen is dat je bh veel te klein is en het dus te strak zit, waardoor t je tegelijk afknelt

21 dec 2021, 01:12, :)
6

hay @:) thx voor je bericht, over dat 2e: het is gelukig al bijna weg en over dat 1e: ik denk dat ik dan nog een maandje of 2/3 moet wachten :). @Anoniem ook bedankt voor mijn levens vragen.

23 dec 2021, 18:12, Helepie

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.