Wanneer ontmaagd?

Hi wanneer deden jullie het voor het eerst? Ik ken meisjes die het deden op hun 13e en dat vindt ik echt VEEL te vroeg😳🤔 dan ben je toch nog maar een kind en dom af? Ik was echt een kleuter op m'n 13e en wist niet dat mijn acties consequenties hadden. Ik wil minstens 18 zijn en de juiste vinden, ik ben nu 16 en wil nog ff genieten van mn jeugd en het kind zijn! en als ik echt zo nodig plezier wil hebben gebruik ik wel een vibrator of m'n eigen handen wel🙄 besides alle jongens van mijn leeftijd zijn fk kleuterachtig, minstens wachten tot dat ze een beetje bij zijn qua brein😂 ik snap niet wrm alle jongeren zo graag seks willen tegenwoordig, ik wil liever nog ff wachten totdat ik iemand vindt die me voorledig begrijpt en respecteert dan gwn een random geil en oversekst joch neuken die jou alleen maar wil voor seks😶 hoe tf ga je er dan van genieten??

9 nov 2020, Gimmethemhandpics


Reacties

plaats reactie
1

Ik ben ontmaagd toen ik 18 jaar oud was.
Daarvoor heb ik wel al anale seks gedaan sinds mijn 16-17 ergens.

11 nov 2020, 10:11, Lara
2

Ik was 15 toen ik begon met vingeren en 16 toen ik voor t eerst seks had. Ben nu 21 en had best nog wat langer willen wachten achteraf. Het was wel met een jongen waar ik toen al een half jaar een relatie mee had en wat uiteindelijk 3 jaar aanhield dus qua persoon heb ik geen spijt ofzo.

20 nov 2020, 11:11, Lau
3

Ik was ontmaagd op 13

10 feb 2021, 09:02, janhetontmaagdingsbeest
4

@janhetontmaagdingsbeest zo vroeg!

13 feb 2021, 11:02, :|
5

Ik ben 16 en nog steeds maagd

14 feb 2021, 16:02, ^^
6

13de vaginaal.
14de anaal.

**** aangepast door de moderator

25 feb 2021, 00:02, .

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.