Wanneer kan ik weer met iemand anders zoenen?

Hey,

Ik heb nu een paar maanden gedate met een jongen, uiteindelijk heb ik toch bepaald dat het niks zal gaan worden. Toen we aan het daten waren hadden we afgesproken om met niemand anders te zoenen, nu daten we dus niet meer, maar vanaf wanneer zou ik weer met iemand anders kunnen zoenen zonder de ander te kwetsen?

Groetjes,
Sophie :)

10 feb 2023, sophievgalen


Reacties

plaats reactie
1

Hee Sophie!

Ik zou zeggen, zoen met iemand anders wanneer jij je er goed bij voelt. Het kan dat die jongen na twee jaar of zelfs twintig jaar er nog pijn van heeft.

Het gaat misschien meer om hoe je met hem omgaat. Als je nou flirterig of nog verliefd met hem omgaat, hoe lang het ook geleden is en je zoent ineens met iemand dan zal het wel pijn doen.

Dus ik zou hem in de friend-zone houden of in ieder geval geen verliefde interesse tonen, en als je wil zoenen met andere moet je dat dan gewoon doen. 💖

Sowieso omdat je belangrijk voor hem was zal je dat altijd ergens nog wel blijven denk ik, dus zoals ik al zei kan het twintig jaar duren en dat hij nog pijn heeft. Ik zou hem ook niet elk detail over je (flirty) leven vertellen als jullie geen fix of meer zijn. 😁

6 mrt 2023, 16:03, Rosalie🌸

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer