Wanneer hebben jullie voor het eerst gezoend?

Hey ik heb het nog niet gedaan. Maar ik ben wel benieuwd naar jullie. Wanneer kregen jullie verkering en wanneer zoende jullie en was het?

11 jul 2018, 🐶


Reacties

plaats reactie
1

Ik kreeg dit jaar een vriendje en daar heb ik ook mee gezoend en daar ben ik ook door ontgroend(als je met tong hebt gezoend) toen was ik 12 bijna 13 uiteindelijk ben ik niet blij dat ik met hem heb gezoend het ging ook snel uit omdat hij gwn een loser is mr verder was het niet heel vies ligt eraan hoe je zoend je moet zeker geen rondjes draaien met je tong verder was het op het begin wel een beetje ongemakkelijk maar het komt wel goed die jongen had trouwens wel al ooit gezoend mr niet met tong ow en je moet je nooit zorgen maken over dat je het nog nooit hebt gedaan er komt wel een moment als je meer vragen hebt dan zeg het maar

11 jul 2018, 18:07, Helpertje
2

Ik heb met mijn vriend gezoend pas bij de 5de date (3 met zijn tweeën en 2 met andere erbij) je moet zelf denken wanneer je er klaar voor bent.

13 jul 2018, 01:07, Bluemerel
3

Ik was 14

13 jul 2018, 22:07, X
4

Hey
Ik ben bang om te vroeg te kussen. Ik ben nu 14, en dan voel ik me zo vroeg. Eerst was 12 gemiddeld toen 13, en dan 14. En nu 15. Kan iemand me helpen?😘

18 jul 2018, 11:07, Ikhebgewnidee
5

Ik was 15 toen ik mijn eerste vriendje kreeg en heb hier ook voor het eerst mee gezoent daarna. Ben nu 19 en heb met drie jongens gezoent wat ik zelf helemaal prima vind. Dus ben je jong en heb je stress over het feit dat je persee vroeg of veel moet zoenen: nee nergens voor nodig!

18 jul 2018, 23:07, Lau
6

Ik was 14/15... helemaal bang dat ik het niet kon omdat ik het gevoel had dat ik laat was. Dat klopte uiteindelijk niet, er is namelijk geen handleiding voor ofzo. Niks om je druk over te maken het ging vanzelf .... hoe gek klinkt, je weet ofzo wat je mot doen uit instinct

21 jul 2018, 00:07, Luna
7

Ik ben 12 en ik heb zegmaar nog nooit n vriendje gehad, ( ja basisschool, stelt niks voor) maar ik heb wel al met 3 jongens gezoend, de eerste jongen waarmee ik gezoend had ( wel zonder tong ) was 15
2e jongen was 18😳 ( ook zonder tong volgensmij ) en de 3e jongen waarmee ik gezoend heb is 16. Dat was wel met tong trouwens Haha
Met de eerste jongen was 19 juli
De 2e jongen was 1 augustus
En de 3e jongen was volgensmij een paar dagen daarna
De 1e jongen kende ik al maar na 2x afgesproken gingen we gelijk zoenen.
De 2e jongen ken ik door de 1e jongen Haha en daar voor t eerst alleen mee afgesproken & toen al gelijk gezoend dus ik kende hem eigenlijk niet heel goed
En de 3e jongen kende ik eigenlijk helemaal niet, want ik had met wat mensen afgesproken en hij was er blijkbaar ook
Maar in de avond ging iedereen naar huis en vroeg hij of ik hem thuis wou brengen en toen hadden we nog een kwartiertje en toen vroeg die of we nog ff ergens gingen zitten, nou dat deden we dus en toen begon hij me opeens te zoenen 😅😳
Dit was mijn verhaal duss ☺️
P.s de laatste jongen wil niks meer met me doen 🤨

20 aug 2018, 22:08, Anoniempje xx
8

Ik heb ongeveer een jaartje geleden voor het eerst gezoend. Ik had toen fix met n jongen en meerdere keren gezoend ook. Zelf was ik nog net 14, en hij 18. Dit is nooit wat geworden. Daarna met mijn eerste vriend, in november net nadat we verkering kregen, en als laatste met mijn huidige vriend :) Dat was dronken op een feestje voor het eerst, maar dat is wel wat geworden haha

21 aug 2018, 21:08, lool
9

Ik ben 16 en ik heb nog nooit gezoend☹️

27 aug 2018, 11:08, Justmexoxo
10

Ik zelf was 14, ben nu 16 en heb intussen met ongeveer 10 mensen gezoend. Heb in de tussentijd nooit een vriendje gehad en dat is ook zeker niet nodig. Doe gwn lekker wat je wilt en wanneer je wilt!

24 okt 2018, 19:10, Xx23
11

Toen ik 12 was( op Mn bday feestje )
K had een Halloween party en k had een vriendje die ook uitgenodigd was natuurlijk
We gingen vanaf 12 u een spel doen
We deden allemaal opdr in een bakje en je moest ze trekken dus je moest doen wat erop stond en k had een briefje gemaakt met zoen je vriendje of vriendinnetje als je die hebt, ben je single mag het op de wang en k had die bovenaan gelegd en vastgehouden tussen me vingers dus k gaf iedereen een briefje en die gaf ik aan hem... zo is het gebeurd XD
veel succes met jou eerste zoen xx

2 nov 2018, 00:11, Anoniem.x

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.