Wanneer had jij het door?

Hoi allemaal,

Ik vraag me af wanneer jullie doorhadden dat je problemen met eten had en hoe je hierna hiermee omging. Heb je hulp gezocht gelijk? Heb je zelf iets verbetert en waarom?

Groetjes

Eva

4 sep 2019, Eva


Reacties

plaats reactie
1

veel mensen beseffen niet dat ze een probleem hebben met eten. op en gegeven moment komen mensen erachter, word je naar een kliniek gestuurd en moet je wel eten. daarna is denk ik het punt dat mensen gaan beseffen dat ze een eetstorrnis hebben

4 sep 2019, 22:09, hoi
2

Denk toen andere mensen gingen vragen waarom k bepaalde dingen niet wilde eten enzo

4 sep 2019, 23:09, Anoniem
3

ja gewoon ineens denk je gohh waarom doe k dit dit is helemaal niet leuk meer ofzo

5 sep 2019, 14:09, hannah
4

Ik was bij een vriendin en ik kon bijna niet praten door t overgeven. Ik kreeg hoestdrank van haar van dat suikerspul. In de avond ging ik naar huis en ik heb huilend boven de wc gehangen omdat ik dat suiker uit mij wilde hebben. De volgende dag keek ik in de spiegel en ik zag het gewoon het ging niet goed. Ik ben toen naar beneden gegaan, heb een vriendin gebeld en gezegd dat t dringend was. Zij had t ook wel een soort van door en samen gingen we ontbijt maken. We hebben dehele dag samen dingen gedaan en lekker gegeten en wat gesport.

9 sep 2019, 22:09, Xx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.