Wanneer begonnen jullie met make-up ?

Haii
Even een vraagje :)
- Wanneer begonnen jullie met make up dragen?
- Wat draag je nu?

28 jun 2018, Princessjayjay


Reacties

plaats reactie
1

hee, ik ben nu 13 jaar (brugklas) en ik draag mascara, concealer en doe mn wenkies. Ik doe nu sinds midden groep 8 makeup op en toen was het alleen mascara! x

28 jun 2018, 23:06, girly
2

Ik ben 13.5 en ik heb misschien maar 1 keer mascara op gehad, nog niet eens naar school. Ik vind dat make-up klasgenoten onzeker maakt, dus ik doe niks met mn gezicht (wel gwn wassen enz😂)

29 jun 2018, 02:06, Anneke
3

Ik begon in de eerste klas al, maar niet heel vaak. Toen op m'n 14e sinds dit schooljaar begon. Ik draag mascara, concealer, foundation en vul m'n wenkies een beetje bij. Maar ik doe 't vooral voor mezelf. :)

29 jun 2018, 13:06, Gracieee
4

ik ben net 13 en doe eerst dagcreme op en dan doe ik highlighter en mascara op en soms mn wenkies als ze der niet uit zien :))))

1 jul 2018, 14:07, xxhelppbhxx
5

Ik heb als sinds groep 7 mascara op, Ik werd een soortvan gepest ofz. Ze vonden dat ik te jong was. Maar ik bleef stomweg doorgaan want ik vond het leuk en mooi staan. Zit nu in het 1e nu draag ik heel soms concealer na een zware nacht en doe ik iets van eyeliner op. Sommige vinden dat dat te heftig Ofc want iedereen heeft altijd wat te zijken. Maar doe vooral wat jij wilt en mooi vind. Daar kom je het verst mee!

1 jul 2018, 17:07, Mxlxssx
6

Ik draag zelf niks maar me zussen droegen al make up toen hun 14 waren. Ze deden van alles en nog wat op. Ik doe alleen gezicht wassen en creme smeren.

1 jul 2018, 20:07, Bluemerel

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.