Wanneer begon je met zoenen en seks?

Hey de normale leeftijd om te vingeren is 11 en om te zoenen 13 en seks 15. Waneer begonnen julie want ik vingerde op me 12e en is best laat nu ben ik 14e en heb helaas nog niet gezoend en al me vriendinnen wel. en eentje is al op haar 14e ontmaagd en nee heel vroeg is dat niet er zijn ook best veel die op hun 12e ontmaagd zijn. Ik nog niet. Ik vinger wel maar de meeste doen dat al op hun 11e en ik op mijn 12e. Waneer deden jullie iets? Xx

21 feb 2018, 🐶


Reacties

plaats reactie
1

Ik ben net 20 (Meisje) en ik heb nog nooit gezoend of sex gehad. Heb ook nog nooit een relatie gehad. Dus maak je vooral niet druk.

Ik zou zelf alleen maar willen zoenen of sex willen hebben als ik ook een relatie met diegene heb. Van die persoon hou

21 feb 2018, 21:02, Olivia
2

Ik ben 14 en ik vinger niet ik heb nog nooit een relatie gehad dus nog nooit iets gedaan, de gemiddelde leeftijd seks is 17.5😊

22 apr 2018, 02:04, ‘-‘
3

Owh haha mijn juf zei 15. Er zijn al 3 kinderen gedaan maar 15 is idd wel redelijk jong.

22 apr 2018, 09:04, 🦋
4

Ik ben 12 en heb een vriendje we zijn al lang samen ik zou ook graag zoenen maar hij is ook nog 12 en hoe moet dat? Pls help me

22 apr 2018, 17:04, Big fat lama🐑
5

Lieve Big fat lama🐑, oké blijf ten eerste rustig bij hem. Je hebt een hele normale leeftijd trouwens, dus als jou klas gaat zeuren dat je te vroeg of laat bent, negeer dat dan.
- Je kan van tevoren een fris snoepje innemen, maar wel doorslikken. Anders zoent hij dat snoepje misschien mee, en neem ook geen kougom.
- Ga niet zoenen als je verkouden bent dan nies je misschien, en is de eerste keer een ramp geworden.
- Ga niet te diep met je tong in zijn keel.
- Zorg dat het niet te gepland lijkt.
Mijn gouden tips:
- Vraag niet om te zoenen, dan kom je heel anders over.
- Doe het met wat privé.
- Ga van tevoren wat kletsen over zulke soort onderwerpen.
💕💖

23 apr 2018, 09:04, Eva🍿
6

Ik ben net 15 en ik heb wel gezoend. Heb nu ook een relatie dusja zien wel veel. Maar ik vind het voor seks nog iets te vroeg ook al vertrouw ik hem 100%. Hij mag wel aan me zitten en ik aan hem, maar ik hoef nog niet te neuken or something. Doe maar rustig aan, het hoeft echt niet zo snel. Als je 18 bent en nog steeds maagd bent is dat ook echt niet gek. Als je het zelf heel graag wilt is het ook niet goed, het moet er gewoon een keer van komen. Je weet wanneer het het juiste moment is.
Xx Chanel

4 jun 2018, 18:06, Chanel
7

Hi, eerste zoen was denk ik in de 2e van de middelbare school? Al een tijdje terug dus. Eerste keer seks was toch echt op 17,5. ( perfect op het gemiddelde XD)
Ik kan alleen maar zeggen, doe wat goed voelt. Het hoeft niet snel. Mijn vriend was 19 en had nog nooit gezoend of seks gehad.
Over het 11e en 12e verhaal, dat is allemaal niet echt een groot verschil (iemand die eind 11 het deed of begin 12 verschillen maar een half jaar ;) ). Het is allemaal de zelfde leeftijdscatogorie zeg maar. Geloof me ik zie het verschil niet.

6 jun 2018, 17:06, Iemand
8

17,5 is de gemiddelde leeftijd van seks. Niet 15... dat zijn gewoon hele vroegelingen.

7 jun 2018, 00:06, Lala

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.