Waarom zijn mensen zo koud tegenwoordig

Ik ben heel erg eenzaam, ik probeer sociaal te zijn, maar het is moeilijk. Ik doe veel moeite, ik probeer aardig te zijn, klaar te staan voor mensen wanneer ze problemen te hebben, en wat krijg ik terug? ''Ze is raar'', ''Ze is eng''. Zelfs als je een keer glimlacht of hallo zegt, denken ze je dat je een pyschopaat bent of gevaarlijk bent. Waarom krijgen al die koude mensen waarvan hun cavia dood is gegaan al het aandacht en support. terwijl wij zogenaamd ''mentaal ziek'' zijn en onze gevoelens niet mogen tonen, omdat wij de ''clowns'' zijn die je gewoon mag gebruiken en achterlaten? Ik word zo ziek, mensen die serieuze depressie heeft en eenzaam is worden behandeld als dieren in kooien. Ik heb al veel geld verspild aan cursussen of sporten om mensen te ontmoeten, is erg fout gegaan. De enige manier om te overleven is wees een koude bitch en hartstikke bazig. Voor die gene die in de reacties zeggen zo van''Wauw je overdrijft echt wel'' . Jullie hebben vast een geweldig leven, waarvan je niet buiten gesloten zal worden door je vrienden en familie, jullie vast al het geld en hoeven geen zorgen te maken of je een zwerver wordt. Ik word echt ziek hiervan.

20 apr 2019, lord


Reacties

plaats reactie
1

Ik denk dat het gewoon aan je omgeving licht want dit is voor andere niet normaal gedrag, ik denk eerlijk gezegd dat je gepest wordt door mensen in je omgeving. Want geloof me niet in heel België/ Nederland zijn de mensen zo. Ik raad aan om hulp te zoeken voor jou eenzaamheid en depressie bij een hulpverlener. Want je verdient de hulp. En nee maar weinig mensen hebben echt het 'geweldige' leven in de wereld, ik heb het ook niet eerlijk gezegd. En ik raad aan om tegen die mensen te zeggen die je pijn doen: Hoe zou jij het vinden als ik zo tegen jou zou gedragen? en heb je ook een idee want jou gedrag allemaal bij me los maakt? Veel sterkte en zeg maar als je hulp nodig hebt of iemand nodig hebt om mee te praten.

21 apr 2019, 07:04, juliatje.
2

heyy, ik ben het helemaal met je eens :( ik bedoel, ik heb wel een paar goede vriendinnen nu, maar vroeger werd ik best veel gedumpt door vriendinnen.
tip: internet vriendinnen! I know, het klinkt raar maar op internet wordt je niet per see beoordeeld om je uiterlijk of om hoeveel make-up je draagt, maar je hobbies en interesses :)

onthoud, iedereen heeft gevoelens alleen sommigen latenn het merken en anderen niet.

15 mei 2019, 22:05, pineappleanna
3

Helemaal mee eens!

17 mei 2019, 06:05, Eva📚

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.