waarom wordt er nooit iemand op mij verliefd?

Heej,
Ik ben Saar. Ik ben 13 jaar. Er is nog nooit iemand verliefd op me geweest!(ten minste dat denk ik dan). Verder heeft iedereen van mijn klas weleens een vriendje gehad. Maar waarom wordt er niemand verliefd op mij? Okee ik ben ook niet echt de mooiste ofzow maar toch.... heeft iemand misschien tips waardoor jongens verliefd op me worden ?
Xxx Saar

26 feb 2014, saar


Reacties

plaats reactie
1

Ik herken dicht echt meteen. Ik heb 1 vriendin en die heeft echt altijd iemand achter haar aan zitten, ze lijkt wel een magneet voor jongens. Het ergste is dan nog dat mijn ouders ook wel eens zeggen hoe zit het met jouw en je vriendje. Dat komt vooral door mijn zus die inmiddels een vriendje heeft, waar ze al 5 jaar mee heeft. Ik word er zelf heel onzeker van en dat ik perfectionistisch ben wilt daar ook niet echt bij helpen. Ik weet dus precies hoe jij je voelt. Maar of ik tips heb nee, jammer genoeg niet want anders had ik ze ook al gebruikt.

26 feb 2014, 17:02, Moi
2

Ja inderdaad moi. Het is wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben! Ik heb ook zn vriendin! Ze zegt telkens dat ze hoopt dat die gene niet op haar is, maar volgend mij vind ze het stiekem wel leuk. Ze zegt ook heel vaak van die denkt dat hij op mij is enz. Daar gaat ze dan heel lang mee door. Ik voel me dan telkens zo kunt dat niemand op mij is. Hoe oud ben jij?

27 feb 2014, 12:02, saar
3

Ik Ben trouwens ook perfectionistisch. Misschien moet je is tegen je ouders zeggen dat je het niet leuk vind dat ze telkens om je vriendje vragen.
Xxx Saar

27 feb 2014, 12:02, Saar
4

Je moet je echt niet gaan veranderen voor een jongen ..
Jouw jongen komt nog wel , echt waar ! :).
Gewoon afwachten , En wat heb je nu liever ..
Een jongen die jou leuk vind en jij hem niet ?
Of gewoon een tijdje wachten en een jongen tegen komen waarmee het echt klikt ?. Het gaat ook niet om hoeveel vriendjes je hebt gehad , Als je maar de ware hebt toch ? .
Veel succes :). Ik hoop dat je hier wat aan hebt .
xx

1 mrt 2014, 12:03, Unloved
5

Dan je wel unloved

1 mrt 2014, 23:03, saar
6

Het komt wel als je ouders word, bij mij en me vriendin was t zo dat ze eerst heel populait was en nu niet echt meer, nu ben ik ietjes populairder zegmaar. Wacht gerust, je tijd komt wel!!!

4 mrt 2014, 16:03, jackyjacky
7

sws je bent nog maar 13 dan is het tog nog niet srs en trouwens je moet stoppen met gedachte lezen want er zijn vast wel jongens die je leuk vinden mr het gwn niet durven te zeggen echt waar een jongen komt naar je toe op het moment dat je het niet verwacht! suc6
p.s. straal zelfvertrouwen uit dan zullen de jongens je al gauw opmerken want als je die stille bent achter in de klas zullen ze je niet opmerken en ze vinden het trouwens leuk om gesprekken te hebben over liefde en zoenen enzo beetje van die ongemakkelijke dingen weetjewel dan krijg je het wel voor elkaar dat jongens onderling over je gaan praten suc6 xmy

6 apr 2014, 17:04, alicia
8

Jongens vinden het net zo lastig om iemand verkering te vragen of te vragen of diegene hetzelfde voelt voor de ander dus maak je vooral niet druk er zijn zat jongens die je leuk vinden alleen durven ze dat gwn niet te zeggen! Hopelijk ben je iets opgeluchter!!!!

7 apr 2014, 18:04, Yolooo!!!
9

Hey Saar,
Tja dat is wel vervelend, MAAR je bent pas 13 als je op deze leeftijd een vriendje hebt is 't niet serieus joh!
Liefde komt wel... En je hoeft je er echt niet voor te veranderen!
Maak nu maar gewoon lol met je vriendinnen ;)
Xxx Nina

Ps: ik zie dat veel meiden wel zo'n vriendin hebben waar alle jongens verliefd op worden... Nou ik ben zo'n meisje, ik ben niet populair of knap of brutaal ofzo, maar veel jongens worden gewoon verliefd op me.
En nee dat is niet leuk! Laatst vroeg een jongen me verkering en tja dan moet je zeggen dat je hem niet leuk vindt, anders houd je hem aan het lijntje en dat is gemeen... Ik zat weken in de stress en heb het toen uiteindelijk gezegd... Ik kwetste hem en dat vind ik vreselijk om te zien.
BOODSCHAP HIER ACHTER: WEES GEWOON JEZELF DAN KOMT ALLES WEL GOED ;)

8 apr 2014, 20:04, Nina
10

Ik begrijp het maar ik kan ook geen tips geven maar ik weet hoe het voelt maar als je mij bent ben je lelijk dus ik zla niemand krijgen want mensen kijken aleen naar het uiterlijk

13 apr 2015, 15:04, mr.oogie boogie
11

Ben ik de enige jongen die dit heeft ofzo

15 jul 2017, 03:07, Jongen
12

Lieve Saar, sommige zijn er nog niet klaar voor. En de meeste zijn gewoon verlegen

17 jul 2017, 19:07, Eva
13

Je weet het nooit... Sommige mensen vertellen het liever niet, zoals ik. Het maakt niet uit dat mensen van je klas al relaties enzo hadden, wacht gewoon af tot je iemand ontmoet waarvan je houdt, en ga zeker geen relatie met iemand aan om "gewoon een relatie te hebben", maar doe dit omdat je van diegene houdt. Veel succes nog!xx

17 jul 2017, 22:07, justmexoxo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.