Waarom vallen alleen oude mannen op mij

Hey ik heb een probleempje. Ik ben 14 jaar oud en ik had nooit eerder fix gehad, ik ben nu 2 jaar in de puberteit en ik krijg steeds meer de verlangen om een relatie te hebben, maar jongens van mij leeftijd tonen letterlijk nooit interesse in me, zelfs de 16/17-jarigen. De enige keren wanneer ik aandacht krijg is van mannen van rond de 30. Ik zie er niet oud er uit(ik ben kort, heb een babyface,draag nooit make-up) ik denk dat het alleen komt omdat ik bredere heupen heb en dikkere borsten en billen. Maar ik lijk nog steeds best jong. Ik heb niet echt een super mooi gezicht maar ben ook niet erg lelijk. Waarom tonen alleen oudere mannen interesse in me en nooit jongens van mij leeftijd? Hebben andere meiden dit ook? Plus ik wil geen oudere man daten omdat dat illegaal is.

5 nov 2019, Chip


Reacties

plaats reactie
1

Ik denk dat er echt wel mensen zijn van jou leeftijd die met je willen daten maar het licht gewoon puur aan je omgeving en je bent nog jong dus geen zorgen!

5 nov 2019, 20:11, juliatje.
2

@juliatje Wat bedoel je met omgeving?

6 nov 2019, 08:11, Chip
3

Omdat veel oudere mannen op jou vallen in jou buurt maar in een andere buurt kan het anders zijn dat bijv wat jongere mensen je leuk vinden.

6 nov 2019, 08:11, Juliatje.
4

Heb ik ook, bijna alleen maar oudere mannen van 40-70 jaar met overgewicht roepen me na etc. om de een of andere reden.... Misschien omdat zij andere voorkeuren hebben. Oudere mannen vallen misschien op hele vrouwelijke meisjes met een jeugdig gezicht, terwijl jongens van jouw leeftijd misschien vallen op meisjes met een bepaalde kledingstijl en een bepaald gezicht. En misschien zijn oudere mannen ook brutaler? Het zou kunnen dat jongens van jouw leeftijd wel met je flirten maar dan op een subtielere manier. Ik zelf verlang ook naar een relatie van iemand van mijn leeftijd maar ik heb geen tips helaas.

8 nov 2019, 00:11, Laura
5

Jongens van die leeftijd willen een supermodel pas als ze ouder worden weten ze dat die niet bestaan

8 nov 2019, 09:11, Bikinigek
6

Chip, eerlijk gezegd. Een jonge meid van 14 is erg opwindend voor een ouder iemand. Juist omdat je er jonger uit ziet, en jongens van jouw leeftijd kijken naar oudere vrouwen.(omdat ze sex willen en jonge meisjes dat meestal nog niet willen). Gaat wel over, wacht maar tot je 16, 17 bent. Dan heb je jongens van alle leeftijden achter je aan. Maar ga niet met een jonge naar bed alleen maar omdat ze je dan evt wel willen. Blijf je zelf trouw en dan komt het vanzelf wel

22 nov 2019, 02:11, Een jongen van 18
7

@Een jongen van 18
Jongens op mij school hebben niet echt iets met milfs/oudere meisjes. Jongens van 14 daten meisjes van 14 of 13 en jongens van 16 of 17 daten vaak meisjes van 16/15/17. Ik lijk ietsjes ouder dan een gemiddeld 14-jarige meisjes door mijn lichaam, maar qua gezicht lijk ik echt jong. Oudere jongens vinden mij te jong en jongens van mijn leeftijd ben ik op een manier te oud voor hun. Daarom pas ik in een categorie voor oudere mannen? Idk, maar bedankt voor een antwoord :)

23 nov 2019, 01:11, Chip

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.