waarom moeite doen als niemand je wilt ??

heey,
ik ben 13 jaar,
en ik heb pas een vriendje gehad en die was 12 dus te jong vindt ik maar ik ben al een tijdje verliefd op een jongen alleen die is 17 en hij vindt 13 te jong... dus... daar kan ik nix mee verder vindt ik een andere jongen ook leuk maar die vindt mij als vriendin toch leuker dan zijn vriendinnetje, dus die wordt het ook niet verder is mijn ex dus die jongen van 12 nog verliefd op mij maar we zijn nog vrienden en hij is 29 aug jarig dus 1 sep moet ik daar heen omg... als dat maar goed gaat... tips please en ik wil echt een vriendje voor dat ik 14 wordt 4 jan.... xoxo me een meisje die een jongen wilt

22 aug 2012, jojone12


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb hier geen goed advies voor, ik zou alleen even willen zeggen. Een vriendje lijkt nu misschien heel belangrijk, er zijn echt belangrijkere dingen en het komt vanzelf, juist wanneer je niet meer zo op zoek bent. Ik bedoel, je bent pas 13, nog tijd zat dus. Mag ik vragen waarom je trouwens zo graag een vriendje wil voor je 14 word??
Probeer je er niet te veel zorgen over te maken, het komt vanzelf wel goed :P

22 aug 2012, 20:08, B.
2

het maakt echt niet uit of een jongen jonger is.. (oke soms wel ;p) maar als hij bijna 13 word is het tog geen probleem?
xx

23 aug 2012, 14:08, xtina
3

hey,
dankje voor de tips!
ik heb nog steeds geen vriendje en over een paar maanden ben ik jarig maarja ik ben aan het afvallen en als ik voor de zomervakantie 21 kg afgevallen ben dan miss weer een vriendje ofzo maar dankje <3 sorry late reactie terug
xx

28 nov 2012, 15:11, jojone12
4

eh waarom 21 haha ik bezoek oude sites

5 jul 2017, 19:07, laura πŸ•πŸ©πŸͺ🐢🍟🎁
5

Ik snap het niet je ex is 1 jaar ouder. Daar is niks mis mee. En ik word 13 en heb nooit een vriendje gehad misschien zielig maar ik vind deze leeftijd raar We blijven toch niet samen ofzo voor jaren. Maarja ik zou gewoon als je je ex nog leuk vind en hij jou nog eens proberen want.. 12/13 is niet heel erg

19 jul 2017, 20:07, Kim
6

zoals ik het zo hoor klinkt het net of je een jongen gebruikt alleen om te kunnen zeggen dat je een vriendje hebt. je gaat met iemand omdat je verliefd op hem bent niet omdat je hem miss leuk vind of dat je gwn een vriendje wilt hebben. dat zou je eig een slet maken.

20 jul 2017, 00:07, I'm just saying

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.