Waarom is er niemand in mijn klas die me ziet?

Hoi iedereen,
Ik zat op de perfecte basisschool, niemand werd gepest, iedereen was aardig tegen elkaar en niemand werd buitengesloten. Nu zit ik op de middelbare school (wat opzich al spannend genoeg was) en hier is het voor mij omgedraaid. Ze pesten me niet, maar niemand zegt iets tegen mij en er worden filmpjes gestuurd met daarin de vraag wat ze van me vinden. Ik ben zo onzeker over alles geworden. Ik durf bijna niet in de groepsapp te praten laat staan in het echt, ik ben onzeker over hoe ik praat, over hoe ik eruit zie en zelfs soms over hoe ik loop.... 😑😓
Kan IEMAND mij helpen? Ik haat deze klas zo erg op dit moment.

15 mrt 2019, AnUnsureAnnoyingGirl


Reacties

plaats reactie
1

Ik had eigelijk precies hetzelfde, hele leuke basischool met veel vrienden, en de middelbare school eigelijk gewoon kut geen vrienden etc. Gewoon een stomme school maa ja daar kwam ik pas later achter, kinderen die gwn weg ge pest zijn enzo. Ik zit nu in de derde en njah het gaat niet heel postitief klinken dit, maar bij mij is de situatie niet verrranderd. Ik denk wel dat het zou helpen als je gwn een goede vriendin krijgt uit je klas dat gaat het wel beter maken

15 mrt 2019, 21:03, Idk
2

Heyy,
Ik had dat ook toen ik in de eerste klas zat. Ik was heel erg verlegen en had de eerste paar weken helemaal geen vrienden. Ik miste de basisschool heel erg. Je bent dus zeker niet de enige.
Bij mij ging het later wel beter omdat ik bevriend raakte met drie meisjes die hetzelfde hadden. Nu heb ik eigenlijk nog steeds niet zoveel vrienden, maar ik vertrouw ze allemaal wel heel goed en dat is uiteindelijk wel waar het om gaat.
Ik hoop dat dit je helpt om wat zekerder ze worden.

5 apr 2019, 19:04, ...
3

erg vervelend ik had het tegenover gestelde:
vreselijke basisschool maar een geweldige middelbare

12 apr 2019, 18:04, catlover
4

Same @catlover

Misschien ligt het ook aan jou, I mean ik persoonlijk heb er echt een hekel aan als er van die stille mensen in de klas zitten die echt gewoon hun mond niet open doen, dus misschien als je wel een keer iets zou zeggen, dat mensen dan wel je beter leren kennen. Je moet niet alleen maar verwachten dat iedereen op jou afstpt, je kan ook gewoon zelf op mensen afstappen.

24 mei 2019, 22:05, Appelflap

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.