Waarom het een keuze is.

Proud2Bme
Nou jij wilt het Ana. En waarom? Om aandacht, dat mensen verbaast zijn hoe dun je bent. Dat ze schikken. Of dat je in een kliniek komt. Of dat je dood wil. Of om mensen te pesten en te raken.
Nou ik ben niet de leukste. Maar wel de eerlijkste. Want nu ben ik eerlijk. En dan kun je wel haat plaatsen. Of zeggen wat doe je nou enzo. Maar mijn haters zijn er niks bij. Sorry, voor mijn taalgebruik. Kijk maar.
1, je ouders zijn boos, en je vrienden ook radeloos. En jij gaat lekker dom Ana doen.
2, Het is geld verspilling, want het komt van je ouders. En wat doe jij, je gooit het weg.
3, Het kliniek kost geld, en jij wou het, het was jou keuze. En dan zoek je nog hulp ook. Echt heel stom. En dan kijk je weer terug.
Nou ja, het is het geld van je ouders. En dan zie je ze ook niet. Het moet altijd een naam hebben. Mensen zeggen ook dingen die niet kloppen. Geloven jullie echt dat ze 44 wegen? Nou 56 woog Nina. Die onzn, kleine kindjes die dingen plaatsen. En waarom ben je trots op je ziekte? Omdat mensen verbaast zijn om hoe dun je bent, dat je in het ziekenhuis komt. Dus dat wil je. Zo erg geldverspilling. En het is een keuze omdat.
1. Je niet luisterde na de gevolgen.
2. Je de lichamelijke gevolgen kreeg.
3. Je ouders en vrienden radeloos zag gaan.
Je wilt anorexia, en daarom lieg je over je gewicht. Je bent trots op de ziekenhuis opname. Sorry hoor.

1 okt 2017, Claartje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.