Waarom heet iedereen opeens Eva??

Iedereen heet opeens eva wat is dat toch de ene heeft een blaadje achter de naam eva de ander een hartje en de ander niks....

25 okt 2017, Lynn


Reacties

plaats reactie
1

Is volgensmij het zelfde meisje haha

25 okt 2017, 23:10, :)
2

Lieve Lynn en (1), ik zie hier idd meer Eva's komen. Ik heb gewoon 3 letters en 1 emoij. Eva is wel een veel voorkomende naam. Maar ik ben ben Eva met ☕ en 🍂 en ook het hartje. ♥ Ik wou mijn naam en mezelf persoonlijker maken. Maar ik heb een bmi van 17,2 elke keer zeg ik dat ik te dun ben. En ik heb dezelfde schijfstyle maar ook , en . gebruik ik vaak. Ik heb dezelfde spelling en persoonlijkheid. Ik vind het leuk om nieuwe namen met mooie emoij's te gebruiken. Dus vandaar. Ik ben echt dezelfde Eva. Van af 11 Nov in 2014 zit ik hier en altijd Eva. Maar sins 2017 gebruik ik emoij's. Wat leuker. Maar ik zie ook andere Eva's (die ben ik dan niet, ik gebruik maar 3 letter's en soms een emoij. Geen Evaa wat ik ook zag)

26 okt 2017, 16:10, Eva🍂 Eva☕ Eva🎃 Eva♥ Eva💋 Eva🌹 Eva🌟 Eva
3

Wow geen idee of je dit leest, maar je zit hier al echt lang Eva 🙂 (dat wilde ik even zeggen ja, lekker interessant i know😂)

26 okt 2017, 18:10, S
4

Eva met allemaal smileys, jij bent inderdaad niet allemaal de eva's heel veel Hebben jouw naam nagedaan omdat je bijna overal op reageerde enzo en advies gaf dua waarschijnlijk wouden ze gewoon cool 😎 Lijken ofso, ik gebruik zelf veel. Verschillende namen.

26 okt 2017, 22:10, Lynn
5

Ja ik snap het ook al niet. Al die rare Eva's die met hun grote voeten op en neer springen maken me helemaal gek. Toch helpt het soms om in de tuin kabouters te zoeken. Dan je weet je pas of je een vrouw bent of een zeebaars

13 apr 2018, 11:04, Een boze Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.