Waarom doet iedereen zo kut?!

Hoi,
Mijn ouders die doen de laatste tijd echt kut. Ik mag niet eens meer ze een knuffel savonds geven, of ze denken al dat ik uit wil stellen om op bed te gaan. Ik ben 12 jaar 3 keer ongesteld geweest en heb beginnende borsten. Weet iemand waarom mijn ouders nu zo kut doen?

7 jun 2020, Anoniempjevan12


Reacties

plaats reactie
1

Vragen?

7 jun 2020, 15:06, Bikinigek
2

Hmm je vertelt dat je net drie keer ongesteld bent geweest het zou dan in theorie je hormonen kunnen zijn die mee spelen in dit verhaal. Toen ik net voor het eerst ongesteld was geweest heb ik echt een half jaar lang een rot humeur gehad. Bij mij begon het toen ik elf was. Ik had het gevoel dat iedereen mij hate en dat mijn ouders het gewoon leuk vonden om boos op mij te zijn. Achteraf snap ik dat heel goed ik was niet z’n lieverdje. Ik was verschrikkelijk chagrijnig en wenste iedereen vervelenden dingen toe. Nu gaat het ruim 4 jaar later prima. En ik heb ook veel minder last van hormoon schommelingen. De volgende keer als iemand boos is neem het ze niet kwalijk. Het kan heel goed zijn dat jij de oorzaak er van bent maar dat je er pas jaren later achterkomt dat je echt vervelend was. Dit hoeft natuurlijk niet ik zeg gewoon wat het bij mij was. Ik wens je het allerbeste en hopelijk gaat het snel weer beter tussen jou en je ouders.

29 jun 2020, 00:06, Xxx-Mij
3

Ik denk dat door corona je ouders wat meer prikkelbaar zijn, je kan het altijd nog bespreekbaar maken en puberteid kan ook nog een oorzaak zijn.

29 jun 2020, 08:06, Juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.