waarom doet hij alleen zo tegen mij?

Hej,
Ik ben verliefd op een jongen in mijn klas . Hij is gewoon heel aardig en we hebben ook vaak contact. Hij gaat met meer meisjes om dus ik ben niet de enige. Ik weet dat hij op een van die meisjes verliefd is (dat is toevallig een vriendin van mij). Hij plaagt haar vaak een beetje (gewoon grappig hoor. Ze doet het ook terug). Daar is echt niks gemeens aan en dat vind zij ook. Hij plaagt ook een ander meisje (de vriendin van het meisje waar hij op is) mar die haat hij juist! Hij doet dat bij meer meisjes behalve bij mij! En ik vraag me af waarom dat zo is. Hij noemt dat meisje waar hij verliefd op is vaak het ezeltje van shrek en toen ze vroeg welk figuur ik dan was zei hij dat ik een zwijntje uit shrek was. Daarna verbeterde hij zichzelf en zei snel dat ik het mooie zwijntje was. Ik vraag me af waarom hij mij niet zo plaat en andere wel? Ik weet dat hij me aardig vind maar toch

22 mrt 2014, sorry voor het lange verhaal


Reacties

plaats reactie
1

RaaRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!! ASK HIM WHY AND YOU WILL NO

27 mrt 2014, 21:03, RaaRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
2

haha jaa k zou t gewoon em vlak af vrage of begin gewoon hem te plagen ;) !!

28 mrt 2014, 15:03, laura xx
3

Shrek is mijn sugar daddy

10 feb 2017, 16:02, Its All Ogre Now
4

hahahaha @Its All Ogre Now

16 feb 2017, 16:02, dafuuq
5

Vraag het hem gewoon want het is wel raar dat hij dat bij iedereen doet behalve jou

17 feb 2017, 17:02, happy girl x
6

Vraag het niet want dan kan hij weten dat je verliefd op hem bent. Hij plaagt jou niet imdat hij jouw aandacht niet hoeft; hij is immers niet verliefd op jou. Maar als jij hem vraagt waarom hij iedereen plaagt behalve jou dan is dat raar voor hem want ofwel hij heeft niet eens door dat hij dat doet ofwel hij wil het je niet echt uitleggen en gaat toch niet veranderen.
Dus tenzij je raar wil overkomen: vraag het niet.

18 feb 2017, 23:02, Niet doen denk ik
7

hey je verhaal is eerlijk en niet lng. X

9 sep 2017, 11:09, tamaraaaa
8

hoe weet je dat die op jouw vriendin is? heb je dat zelf geconcludeerd of heeft die dat gezegd?
en het kan zijn dat die gewoon niet zo'n klik met jouw heeft of dat jij afstand houd waardoor hij denkt dat jij dat misschien niet leuk vindt

9 sep 2017, 14:09, me

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.