Vriendjes

Hoi
ik ben eline en ben 14 en heb nog nooit een vriendje gehad
is dit normaal?
en hebben jullie nog tips voor vriendjes??

x

18 dec 2016, eline


Reacties

plaats reactie
1

Het is niet erg ofzo. Jou Ware jacob ontmoet je nog wel. Tip: Wees lekker sociaal en probeer nieuwe dingen en wees niet verlegen. Ik heb ook pas een vriendje vanaf mijn 13e. Het stoorde mij alleen dat al mijn vriendinnen al een vriendje hadden,. De mijne heb ik (ja heel onromantisch) bij een project van school ontmoet. eerst waren we gezellig aan het kletsen. We spraken vaak samen af om dingen te doen zoals fietstochten maken of picknicken. Maar wees niet bang, het komt wel zeker goed.

19 dec 2016, 23:12, Shakira
2

Het is helemaal niet raar, ik ben ook 14 en ik heb een vriendje sinds 1 maand maar ik heb ontmoet bij een feest en het
klikte, jij vind ook iemand, gegarandeerd! Misschien is nu gewoon nog niet het juiste moment daar kun je niks aan doen. Jouw Romeo komt nog wel. Je kunt wel het hef in eigen handen nemen en
gewoon leuke dingen gaan doen in de buurt waarbij je mensen tegenkomt en dan vind je vast wel iemand

21 dec 2016, 20:12, happy girl x

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.