Vriendjeeeeze

Hey ik ben een meisje van 14,
Iedereen dat ik ken hebben al een lief of hadden dat, maar ik dus eigenlijk nog nooit! Is dat Oke en normaal ??

Xx M

9 jun 2018, m


Reacties

plaats reactie
1

Hey M,

Maak je geen zorgen, er is geen 'standaard' leeftijd waarop je een vriendje moet hebben (gehad). De een is er wat vroeger mee dan de ander. Dat hangt er maar net vanaf of je er zelf aan toe bent en of je de juiste cutie treft!
Het is dus heel normaal en oke dat je nog geen lief hebt gehad.
Je hoeft dit niet (en nooit) te overhaasten. Je komt vanzelf je lief tegen! Luister goed naar je gevoel. Het belangrijkste is dat je je goed voelt bij diegene.

9 jun 2018, 09:06, Amyxx
2

Heyyy, 💕 ik ben Eva. En heb ook nooit echt verkering gehad. Als je echt verliefd bent word je er ziek van, ik ben een keer verliefd gewees, en nu misschien ook. Een paar jaar terug had ik vriendjes, maar ik wist niet wat verkering echt was. Mijn vriendinnen hadden met die jongens gehad en daarom vond ik hun leuk, of door films. Ik zou ook wel iets met mijn crush willen, maar eigenlijk heb ik ook nooit een vriendje gehad. Ik zou ook geen vriendje nemen om ook maar erbij te horen. Ik ben singele, wat vriendinnen van me hebben al gezoend en geknuffeld met hun vriendje. Maar ik nog nooit. Ondanks dat ik verliefd ben vind ik het niet heel erg. Ik heb renpaard keer zogenaamde verkering gehad en eindelijk ook neppe helaas. Ik wil nu alleen voor mijn echte gevoelens gaan.❤️💕😘

9 jun 2018, 22:06, 🍫
3

Hey ik heb nog nooit een relatie gehad ik ben 15 iedereen vind met te druk maar zo ben ik eenmaal

11 jun 2018, 20:06, Mitch
4

Meschien zijn wij een match

11 jun 2018, 20:06, Mitch

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.