Vriendje word stiefbroer?

Ik ben een meisje van 16 en heb bijna een jaar een relatie met mijn vriendje van 17. Tussen ons gaat het heel goed en daar gaat mijn probleem ook niet over maar onze ouders zijn allebei gescheiden .

Laatst vertelde mijn moeder en zijn vader ons dat ze een relatie hebben . Dit vinden we allebei een erg aparte situatie . Ook omdat als ze misschien samen gaan wonen, we in een huis wonen (hij woont bij zijn vader en ik bij mijn moeder).

Hoe zouden jullie hiermee omgaan?

16 jun 2019, Nina


Reacties

plaats reactie
1

Oke dit is inderdaad heel ingewikkeld en ik denk niet goed want jullie kunnen vast wel in een huis maar ik denk dat het als het uit gaat ( hoop het niet voor jullie ) je in een huis woont en voor altijd bij elkaar bent en dat het dan niet meer je vriendje is maar je stiefbroer praat hierover met je ouders want jullie moeten niet uit natuurlijk niet uit elkaar gaan om je ouders. Succes vraag maar om meer hulp als je wilt ! maar bedenk wel goed dat er wat mis kan gaan :) x

16 jun 2019, 19:06, Guusje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.