Vriendje op je 16e

Hoi,
Ik ben 16 en ik zie het nut van een vriendje niet op deze leeftijd. Al mijn vriendinnen willen wel een vriendje. Maar ik snap het niet wat het gaat toch weer uit of het blijft aan en je hebt nooit wat met iemand anders gedaan en zit altijd vast aan deze persoon. Dus waarom zou je een vriendje willen? Kunnen jullie wat leuke argumenten verzinnen waarom ik dit wel zou willen?

29 jun 2020, Lois


Reacties

plaats reactie
1

Niks doen wat je niet wil

30 jun 2020, 09:06, Bikinigek
2

Ik had er 1 op m'n 13e, ben er niet trots op. jongens zijn ook echt kleuters op deze leeftijd, ik zal nog een paar jaartjes wachten

6 jul 2020, 23:07, Xxx
3

Ik denk dat het belangrijk is om te wachten op de juiste persoon en niet gelijk maar desperate op de jongens afgaan. Dat is de reden waarom relaties ook zo kort zijn. Of omdat meiden te makkelijk mee gaan met fuckboys. Ik ben 16 en heb al 4 maanden een vriendje. Ik kwam hem tegen op het moment dat ik eigenlijk geen zin meer had om moeite te doen voor jongens. En door hem weet ik nu wel zeker , liefde komt onverwachts. Dus het is het beste om gewoon niet op zoek te gaan. Een vriendje is alleen leuk als je de goeie hebt natuurlijk

7 jul 2020, 00:07, Arieslucia

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.