vriendje maakt geen contact uitzichzelf

Hee!
ik en mijn vriendje hebben al zo'n 3 jaar verkering. Maar hij maakt geen contact uit zichzelf, ik ben (bijna) altijd de gene die vraagt of we iets kunnen doen, als we afspreken is hij wel heel lief maar er is toch een beetje en genante vibe. Iedereen zegt dat ik het moet uitmaken, maar ik weet het niet.
Iemand tips??
xx radeloos meisje

1 dec 2022, peer


Reacties

plaats reactie
1

Hello!

7 dec 2022, 21:12, Hildred
2

Hee hee,
Heel lastig ik snap helemaal wat je denkt. Ik zou mijn advies nemen en dat is niet meer het gesprek beginnen tot dat hij het doet of ook niet vragen om een planning tot dat hij dat vraagt aan jou. Als hij niet begint met het gesprek dan weet je wel genoeg meid. Dan zou ik het uitmaken, je verdient meer aandacht dan wat hij je geeft. En als hij je wel komt opzoeken en als eerst berichten dan is het goed! Ik zou ook effe vragen aan hem waarom hij zo is. Communiceren is echt heel belangrijk in een relatie.

24 dec 2022, 05:12, Riri
3

Doen waar jij je goed bij voelt, wel keer met hem misschien over hebben dat het erg vanuit jou kant komt en je dat vervelend vind omdat je niet weet of hij het nog ziet zitten en jou nog zo leuk vind als eerst. Zo weet je de waarheid en die kan misschien hard zijn maar liever dat dan voorgelogen of aan het lijntje gehouden. Komt vast goed! Even met hem over hebben en dan komt er vast wel een antwoord uit. Niet direct uitmaken, is nergens voor nodig. Soms niet altijd naar je beste vriendinnen luisteren maar naar je hart.
dikke kus!

23 mrt 2023, 23:03, anoniemxx
4

Luister naar je hart! Doe wat het beste voelt voor jou!

3 apr 2024, 20:04, xxx

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer