vriendinnetje blijkt veel schaamhaar te hebben

hoi, ik ben een jongen van net 15. Ik heb nog maar 1 vriendin gehad, zij was kaal bededen. ik dacht dat alle meisjes niet meer dan n klein streepje ofzo kregen. Nu heb ik een lief en leuk vriendinnetje, mn ouders wren weg. ze vroeg zelf of ze mocht douchen, ik zei ja, ik moest echt nodig plassen en klopte op de deur, ze riep kom binnen en deed de slot ereaf. ik schrok me rot, mn vriendin stond gewoon nog in dr blootje . zr gaf er niks om, maar wat ik toen voor t eerst zag was een meisje dat echt een grote, dikke bos schaamhaar had. ik vroeg of dat normaal was, ik dacht toen echt dat meisjes niks of heel weinig haar hebben.. ze lachte en zei datik nog veel over meisjes moest leren.droogde zich gewoon af of er niks an de hand was. Weten jullie mischien hoe het kan dat mn vriebdin blond hoofdhaar hebt en ze zwart schaamhaar heeft?? t is echt raar hoor, ze heeft lang echt blond haar en dan heeft ze heeeeel veel van dat duidekijke zwarte schaamhaar. ik had met zwemen wel een bij haar gezien dat er een of twee zwarte haren uit haar slip z staken. ik dacht toen al hoe kan dat meisje nu zo veel schaamhaar hebbe? ik moest dr nemen zoals ze echt wil en hoort te zijn. hoe verliefd ze ook niet op me was, dat haar blijft er zitten. ik begin er langzaam aan te wennnen om een meisje te heben dat super veeeel schaamhaar heeft en zelfs dr okselharen lat doen. ik vind het echt niet vies of zo, ze wst haar grote bos elke dag, vies is al dat haar dus echt niet. ach, ik geloof dat het wel went , ik weet dat ze echt zo behaaard wil blijven. ze heeft het ook echt uitgemaakt metdr eertste vriendje wat die zei dat ze aldat veze zwarte schaamhaar gelijk weg moes halen. ze maakte het gelijk uit, een jongen die er moeite mee heeft dat ik mijn schaamhaar gewoon lekker laat als het hoort te groeien, terwijl hij zei dat ie verliefd op me was. dan had ie mijn keuze van me om al mijn schaamhaar bewust te laten groeienals gekozen, het is, wel best veel dus! een oerwoud ,
Eigenlijk staat het best stoer en heel vrouwelijk! als ze bloot voor me staat zie ik geen meisje van 14 maar een jonge dame. het ziet er ook best mooi uit, zo'n blank meisje en dan zo n groot bos zwarte schaamharen in de vorm van een grotezwarte driehoek, haar blanke huid, met zo'n groot bos zwart schaamhaar, t heeft wel wat. Haha, mn vriendin heeft zelfs meer , veel meer schaamhaar dan mij! en het iszoo duidelijk te zien door t zwart is. het schijnt dat veel meisjes als ze niet meer scheren ofzo serieus een hele bos haar krijgen. Ach, in de sauna lopen we gewoon door als er word gekeken naar me.n meisje.veel jonge jongens staren echt naar haar al dr schaamhaar en okselharen, soms vragen ze zelfs waarom ze aldat schaamhaar zo laat groeien en verwildern. mn meisje geeft r niks om, tvis maar haar hoor! ik raak het wel gewend, de jongens die zijken over enkele haartjes die in hun mond komen. ach! liefde is toch sterker dan een schaamhaar in je mond?,ik wil geen kale, veel schaamhaar voor mij!!
groeten.

2 okt 2018, hans15

Reacties

plaats reactie
1

jij moet idd nog veel leren ;) maar mooi dat je mooi vind

2 okt 2018, 21:10, Bikinigek
2

zwart schaamhaar en okselhaar vind ik ook mooi ik vind het lekker tijdens het beffen in mijn mond smaakt zoet zout hmm

19 aug 2019, 14:08, rudi
3

he hans van 15, ik ben een meisje van 19 en had op mn 14e ook al zo veel schaamhaar'down there', Weet je, eigenlijk hebben de meeste meisjes wel zwart of heel donker schaamhaar, dat is dus normaal, dat ze op haar 14e echt heel veel schaamhaar heeft is ook normaal, je had mij eens moeten zien: het kwam aan alle kanten mn slip uit, en bij het zwemmen droeg ik wel een broekje met pijpjes maar als ik ging zitten en per ongeluk mn benen uit elkaar deed dan zag je toch duidelijk een paar plukjes schaamhaar. en het is zwart, dus extra duidelijk. hans, je doet het goed, je vriendin steunen omdat ze scheren haat:prachtig, daar kunnen nog veel jongens vn leren. succes! Daphne19

5 dec 2019, 10:12, Daphne18

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer