vriendinnetje blijkt veel schaamhaar te hebben

hoi, ik ben een jongen van net 15. Ik heb nog maar 1 vriendin gehad, zij was kaal bededen. ik dacht dat alle meisjes niet meer dan n klein streepje ofzo kregen. Nu heb ik een lief en leuk vriendinnetje, mn ouders wren weg. ze vroeg zelf of ze mocht douchen, ik zei ja, ik moest echt nodig plassen en klopte op de deur, ze riep kom binnen en deed de slot ereaf. ik schrok me rot, mn vriendin stond gewoon nog in dr blootje . zr gaf er niks om, maar wat ik toen voor t eerst zag was een meisje dat echt een grote, dikke bos schaamhaar had. ik vroeg of dat normaal was, ik dacht toen echt dat meisjes niks of heel weinig haar hebben.. ze lachte en zei datik nog veel over meisjes moest leren.droogde zich gewoon af of er niks an de hand was. Weten jullie mischien hoe het kan dat mn vriebdin blond hoofdhaar hebt en ze zwart schaamhaar heeft?? t is echt raar hoor, ze heeft lang echt blond haar en dan heeft ze heeeeel veel van dat duidekijke zwarte schaamhaar. ik had met zwemen wel een bij haar gezien dat er een of twee zwarte haren uit haar slip z staken. ik dacht toen al hoe kan dat meisje nu zo veel schaamhaar hebbe? ik moest dr nemen zoals ze echt wil en hoort te zijn. hoe verliefd ze ook niet op me was, dat haar blijft er zitten. ik begin er langzaam aan te wennnen om een meisje te heben dat super veeeel schaamhaar heeft en zelfs dr okselharen lat doen. ik vind het echt niet vies of zo, ze wst haar grote bos elke dag, vies is al dat haar dus echt niet. ach, ik geloof dat het wel went , ik weet dat ze echt zo behaaard wil blijven. ze heeft het ook echt uitgemaakt metdr eertste vriendje wat die zei dat ze aldat veze zwarte schaamhaar gelijk weg moes halen. ze maakte het gelijk uit, een jongen die er moeite mee heeft dat ik mijn schaamhaar gewoon lekker laat als het hoort te groeien, terwijl hij zei dat ie verliefd op me was. dan had ie mijn keuze van me om al mijn schaamhaar bewust te laten groeienals gekozen, het is, wel best veel dus! een oerwoud ,
Eigenlijk staat het best stoer en heel vrouwelijk! als ze bloot voor me staat zie ik geen meisje van 14 maar een jonge dame. het ziet er ook best mooi uit, zo'n blank meisje en dan zo n groot bos zwarte schaamharen in de vorm van een grotezwarte driehoek, haar blanke huid, met zo'n groot bos zwart schaamhaar, t heeft wel wat. Haha, mn vriendin heeft zelfs meer , veel meer schaamhaar dan mij! en het iszoo duidelijk te zien door t zwart is. het schijnt dat veel meisjes als ze niet meer scheren ofzo serieus een hele bos haar krijgen. Ach, in de sauna lopen we gewoon door als er word gekeken naar me.n meisje.veel jonge jongens staren echt naar haar al dr schaamhaar en okselharen, soms vragen ze zelfs waarom ze aldat schaamhaar zo laat groeien en verwildern. mn meisje geeft r niks om, tvis maar haar hoor! ik raak het wel gewend, de jongens die zijken over enkele haartjes die in hun mond komen. ach! liefde is toch sterker dan een schaamhaar in je mond?,ik wil geen kale, veel schaamhaar voor mij!!
groeten.

2 okt 2018, hans15


Reacties

plaats reactie
1

jij moet idd nog veel leren ;) maar mooi dat je mooi vind

2 okt 2018, 21:10, Bikinigek
2

zwart schaamhaar en okselhaar vind ik ook mooi ik vind het lekker tijdens het beffen in mijn mond smaakt zoet zout hmm

19 aug 2019, 14:08, rudi
3

he hans van 15, ik ben een meisje van 19 en had op mn 14e ook al zo veel schaamhaar'down there', Weet je, eigenlijk hebben de meeste meisjes wel zwart of heel donker schaamhaar, dat is dus normaal, dat ze op haar 14e echt heel veel schaamhaar heeft is ook normaal, je had mij eens moeten zien: het kwam aan alle kanten mn slip uit, en bij het zwemmen droeg ik wel een broekje met pijpjes maar als ik ging zitten en per ongeluk mn benen uit elkaar deed dan zag je toch duidelijk een paar plukjes schaamhaar. en het is zwart, dus extra duidelijk. hans, je doet het goed, je vriendin steunen omdat ze scheren haat:prachtig, daar kunnen nog veel jongens vn leren. succes! Daphne19

5 dec 2019, 10:12, Daphne18
4

Hey Hans, wat goed dat jij je vriendinnetje neemt zoals ze is en wil zijn. Ze is 14 he? Nou, ik ben een meisje van 19 en bij mij was ik al aardig behaard op mn 9e. Ik ben een Arabisch meisje Hans, en wij zijn nou eenmaal bijna altijd heel zwaar behaard. Net als je vriendinnetje had ik op mn 14e dus ook een grote bos schaamhaar, t is zwart, dat snap je wel ha ha. Ik ben nu 19 en mijn vagina is nu zo behaard dat ie echt helemaal overgroeid is. Ik vind je meisje echt heel stoer, veel meisjes schamen zich voor hun beharing. Zeg Hans, ben je al gewend om een echt behaard meisje te hebben?
Ik heb ook een paar jongens zoals jij gehad, en ja die reageerden net als jij! Dan zagen ze me voor t eerst bloot en
keken hun ogen uit als ze zagen dat ik als meisje WEL een harige vagina had. En net als jij wisten ze ook niet dat een meisje ook gewoon een bos schaamhaar kon hebben.
Zeg maar tegen je meisje dat je dr heel aantrekkelijk vind, en dat je dr neemt zoals ze is en wilt zijn. Veel succes jullie twee! Tip: streel als voorspel eens teder door dr schaamhaar
en trek zachtjes aan dr haren, tot ze nat is...dan doe je t goed.XXX

28 jan 2020, 23:01, Zahida19
5

Volgens mij heeft ieder meisje donker bruin of zwart schaamhaar ☺️

29 jan 2020, 11:01, D💞
6

Is normaal maar ik vind het niet normaal dat ze het uitmaakte met haar ex omdat die vroeg om het te scheren. Normaal wil je toch sexy zijn voor je partner? Uiteindelijk is scheren maar een kleine moeite hoor en je ziet er veel frisser uit. *
*Dit bericht is aangepast door de moderator

30 jan 2020, 17:01, Lara
7

Dat is wel raar inderdaad. Dat is iets waar je naar mijn mening gewoon met elkaar over zou kunnen praten. Natuurlijk kun je verschillende meningen hebben, maar daar zou je toch een middenweg in kunnen vinden zonder het uit te maken? Een beetje geven en nemen hoort ook bij een relatie. Mijn vriend houdt juist van schaamhaar terwijl ik er zelf niet een grote fan van ben. Heb het toch een tijdlang laten staan voor hem, daarna weer een tijd geschoren, en inmiddels laat ik het alweer een half jaar staan en ik merk dat het mij steeds minder kan interesseren, ik heb ook veel minder de behoefte om het weer te gaan scheren. Het is inmiddels wel een erg harige poes, maar mijn vriend is er dol op.

31 jan 2020, 07:01, Kim96
8

ik ben licht blond. en heb licht blond schaamhaar.
ik hou het wel kort,

6 feb 2020, 03:02, A
9

hey Kim96, hansTS zijn vriendinnetje is nog maar 14 he? ik denk dat jij vroeger toch ook wel eens een relatie uit hebt gemaakt waar je misschien nu van denkt: ja ja...
die relaties rond je 14e is toch nog het begin? Ach, ik ben een meisje van 19 en heb nooit geschoren dus ik heb nu op mn 18e heel veel schaamhaar(net als Hans zn meisje is mn kuthaar ook zwart, alles eigenlijk hihi!)
kim96, ik kan me heel goed voorstellen dat jij soms een kale kut heb, en dan weer een volle bos kuthaar. mijn vriendje nu is net als jouw vriendje helemaal wild van mijn zwarte bos schaamhaar, hij kroelt en streelt er met veel passie doorheen, hij beft echt onwijs goed, hij vind alles aan mijn grote bos haar gewoon mega geil. ik vind het prima, ik scheer mn bikinilijn niet, mn vriend vind het onwijs opwindend als hij ziet dat er schaamharen uit mn zwempak steken, en ik geef er echt niks om dat ik dat meisje ben die altijd wel een paar zwarte schaamharen zichtbaar uit mn badpak heeft steken.
En, kim96, ga je nu misschien een volle bos schaamhaar laten groeien?je vriend zal je eeuwig dankbaar zijn!!!XXX

24 mrt 2020, 18:03, Daphne18
10

Hoi Daphne18, bedankt voor je reactie! Ik heb mijn poes volgens mij in juli voor het laatst geschoren en er daarna niks meer aan gedaan, dus ik heb inmiddels wel een volle bos schaamhaar. Het wordt al een tijdje niet meer langer dus ik heb het maximale wel bereikt. Het is wel echt harig nu. Het is bij mij niet zo donker want ik heb donkerblond schaamhaar, maar het is wel echt veel haar. Mijn vriend vind het fantastich en vindt het nog steeds heerlijk om mij te beffen, dat doet hij echt heel goed ondanks dat hij zegt dat mijn poes wel heel erg kriebelt nu haha! Ja dat kan ik me wel voorstellen! Ik weet nog niet hoe lang ik het zo harig ga houden want ik denk dat ik zelf het niet meer zo fijn zal vinden als het weer veel warmer is. Misschien dat ik er dan wat aan ga veranderen maar misschien niet helemaal kaal want ik merk ook wel hoe geil mijn vriend dit vindt. Maar dat moet ik nog maar zien want het moet voor mijzelf ook prettig zijn. Dus misschien wel wat minder harig. Maar voorlopig hou ik gewoon een harige poes en blijft het nog even flink kriebelen voor mijn vriend! Maar volgens mij vindt hij dat alleen maar geil haha!

25 mrt 2020, 08:03, Kim96
11

Kim96 en wat is er nou fijner dan een vriendje die daar zo geil van wordt. Ik (mag) mezelf ook niet scheren van mijn vriendje. Hij Vind m'n okselhaar zelfs geil haha. Lekker makkelijk in de winter. Ik heb mijn schaamhaar denk ik al 4 jaar niet meer geschoren en mijn okselhaar sinds we terug zijn van vakantie midden oktober. Dus Ja t is best wel lang nu. Maar bij mij is wel alles helemaal zwart. Hij vind het geil en mij maakt t niet uit haha. Hij heeft ook alles harig dus we zijn een harig setje haha. Hoe doet jij vriendje het ? Lieve groetjes van Dominique

25 mrt 2020, 21:03, Do1997
12

Hoi Dominique, ik vind het ook wel erg fijn om hem zo geil te zien! Mijn okselhaar en mijn benen scheer ik wel. Dat vind ik zelf fijner en mijn vriendje geeft daar ook niet om. Hij is zelf wel geschoren omdat ik dat mooier vind. Best grappig, hij is geschoren en ik ben behaard, ik denk niet dat dat vaak voorkomt dat het meisje helemaal behaard is en de jongen geschoren haha. Ik vind het wel lekker makkelijk om er helemaal niks aan te doen, scheelt wel een hoop gedoe. Gewoon alles laten zoals het is. Zolang ik het niet zat ben en er geen last van heb hou ik het gewoon zo.

25 mrt 2020, 22:03, Kim96
13

Haha Ja dat is appart dat het meisje behaard is en de jongen kaal hihi. Aan de andere kant dan lijkt zn lul wel groter haha. Mijn vriendje heeft wel gewoon schaamhaar en okselhaar omdat ik dat ook mooier vind. Dus Haha wij zijn dan ook maar een van de weinige harige stelletjes van onder de 25 haha xx dominique

26 mrt 2020, 21:03, Do1997
14

Ik vind het gewoon mooier bij hem zonder al dat haar. Zijn lul lijkt inderdaad groter en ik vind het ook prettiger bij het pijpen. Prima dat hij het geen probleem vindt om tijdens het beffen met z'n neus in een bos haar te zitten, dat kan hij krijgen ook haha! Maar ik vind het bij het pijpen maar niks! En ik vind het wel geinig, ik met mijn behaarde poes en hij helemaal kaal. Zijn de rollen tussen man en vrouw een keertje omgedraaid, niks mis mee!

26 mrt 2020, 22:03, Kim96
15

Haha Nee inderdaad niks mis mee. Lijkt me wel een dat gezicht haha als jullie met zn 2en naar de sauna gaan haha jij behaard en je lover of kaal. Voor mij zitten die haren niet in de weg bij t pijpen haha xx do

26 mrt 2020, 22:03, Do1997
16

Sauna doen we voorlopig even niet i.v.m. de corona. Volgens mij zijn de sauna's ook dicht. Maar dat zou misschien wel leuk zijn als het weer kan, ik ben wel benieuwd hoe mensen dan reageren. Als mijn vriend daar dan helemaal gladgeschoren rondloopt en ik met die volle bos haar op m'n poes. Wat zouden mensen dan wel niet denken over ons, haha. Wat zou jij denken als je zoiets zou zien Dominique?

27 mrt 2020, 11:03, Kim96
17

Ik zou denk ik raar opkijken maar het ook heel mooi vinden. Ik wordt daar altijd best wel opgewonden van als ik daar aan denk. Ik loop ook gewoon doe de sauna met m'n schaamhaar en alles. Gewoon lekker natuurlijk xx do

27 mrt 2020, 21:03, Do1997
18

Wij gaan niet vaak naar de sauna en de laatste keer dat we zijn geweest had ik een streepje. Ik ben nog nooit met een volle bos in de sauna geweest maar ik zou het gewoon doen. Ik vind het voor mezelf niet beschamend. Als ik samen met mijn vriend ben en mensen ons dan zouden zien denk ik eerder dat mensen over mijn vriend zullen denken "oh arme jongen, dat jij zo'n harige vriendin hebt" dan dat ze iets negatiefs tegen mij laten merken haha!

28 mrt 2020, 16:03, Kim96
19

Haha Dat hoeft niet hoor xx do

29 mrt 2020, 23:03, Do1997
20

He Hans15 TS, gast , jij maakt heel veel onzekere blij met je topic. Ik weet nog dat ik op mn 14e ontmaagd ben door mn eerste vriendje. Hij reageerde net als jij op mij. Toen we de 1e keer intiem gingen, en hij en ik ons uitkleden, en uiteindelijk mn slip uitdeed keek mijn vriendje ook wel op ja, hij staarde naar mijn kut en zei zachtjes: 'Zooo meisje jij hebt dus echt veel schaamhaar! t is echt veel haar 'daar' ! ik legde hem uit dat meisjes van 14 meestal al echt een grote bos schaamhaar hebben, das heel normaal en puur natuur. Hij vind het nu fantastisch dat ik zo 'n bos haar heb. En ja Erik, ik heb bruin haar, en mijn schaamhaar is echt zwart - zwart. Erik je bent een lieve jongen, blijf zo goed voor je meisje zorgen en je hebt misschien wel voor hel lange tijd een meisje wat om je geeft!

21 apr 2020, 01:04, Kristynia17
21

Lieve schat ik ben blij dat je dit nog leest want dit is supernormaal ik ben *** 11 en heb evenveel schaamhaar als Mn mams het begon dan ook al rond groep 4 (basisschool) maar oké dus er is niets om je druk over te maken;)
*** dit bericht is aangepast door de moderator

21 apr 2020, 22:04, Ikhebookschaamhaar
22

PS mij schaamhaar/okselhaar is zwart en ik scheer mij zowat elke dag bye ♡

21 apr 2020, 22:04, Ikhebookschaamhaar
23

Heey Hans15! Ik ben Gizeh een meisje van 17. He Hans, je bent echt niet de enige jongen van 15 die niet wist wat ie zag toen hij zn vriendin t eerst naakt zag. Ik ben al jaren ook een meisje met nu ik 17 ben een hele grote bos schaamhaar,
toen ik 10/11 was heb ik t even geschoren omdat alle meisjes dat ook deden. Net als je vriendin was ik 14 toen ik ontmaagd werd. Ja Hans, het is toch echt heel natuurlijk als een meisje van 14 al heel behaard is. Ik had op mn 12e al zo veel haar op mn kut dat toen mn vader een keer de douchekamer in liep en voor t eerst mn kut haar zag hij ook echt op keek hoe behaard mn kut al was.
Dus mn eerste vriendje was ook 15, hij was net als jij heel lief en begripvol voor zn meisje. Ik had net zo 'n jongen als jij bent. Hij heeft heel veel geduld gehad en dwong me nooit. dus op mn 14e vond ik dat ik er klaar voor was, ik heb mn vriendje rustig verteld dat ik serieus seks met hem wilde. Ik kwam erachter dat hij nog heel weinig beharing had, toen hij naakt stond te wachten op me zag ik dat ik gelijk zag dat ik veel meer beharing had, nou...
ik deed mn slipje uit en liep in mn blootje naar hem toe.
ik zei dat hij de 1e jongen was die mij naakt zag toen. Ik dacht verder niet na en wilde met hem zoenen, en ja, toen bleek dus dat hij net als jij echt dacht dat een meisje geen of heel weinig beharing konden hebben...Nou, ik dus wel hi hi! Ja, ik had ook echt wel heel veel schaamhaar toen ik nog maar 14 was ja, maar ik was t gewend om een harig meisje te zijn, ik dacht er niet eens over na dat hij wel eens kon schrikken.
Hij keek naar mn kut en wist even niet wat te zeggen, ik vroeg wat er was, wist ik veel! Hans, hij zei dat hij het bijna niet kon geloven dat ik volgens hem op mn 14e al zo 'n grote, zwarte bos schaamhaar had! hij had echt geen idee hi hi! hij kon nog niet goed beffen en wist nog niet waar hij moest zijn hi hi! Hij zei dat hij beffen wel moeilijk vond met zo 'n grote bos haar hi hi!
Soms schaamde hij zich wel eens, zeker als ik een topje droeg en dan door sommige jongens echt werd aangestaard. En een keer in een zwemparadijs schaamde hij zich ook super, hij begreep echt niet dat ik gewoon niks deed aan mn zwarte schaamhaar dat duidelijk zichtbaar van tussen mn bikinislip kwam. We hebben een erg goede relatie gehad, en hij wende ook wel aan mijn behaarde kut en oksels. Maar na een half jaar en nog wat gaf hij toe dat hij heel veel moeite toch dat ik volgens hem expres mn okselhaar aan jongens liet zien, en hij vond het vreselijk om met me in een zwembad te zijn terwijl mn schaamhaar letterlijk uit mn slip puilde. maar hij was heel aardig en lief. hij was een harig meisje als mij gewoon nog niet gewend. Nu ik 17 ben gebeurd het heus nog wel eens dat een vriendje mij voor een meisje echt wel heel harig vind. Maar ja, ik heb nu eenmaal zo veel schaamhaar en dat blijft daar ook. Ik ga me gewoon echt nooit scheren, ik vind het prettig ok om lekker veel schaamhaar te hebben! Doei! Gizeh17

9 mei 2020, 17:05, Gizeh17
24

Aan Kim 96
hallo Kim we hebben elkaar gesproken op een andere site
Ik lees dat terug alles af is bij u . Vind u het nu niet leuk??
Bij mij is ook nog steeds alles af en dat zal waarschijnlijk bij mij steeds zo blijven . U zelf houd van verandering he
Groetjes Noémie

19 jan 2021, 22:01, Noémie
25

Heey madelon hier.
Ik heb dus nu al een tijdje een vriendje. En ik scheer jezelf nooit ook nog nooit gedaan. Die ik heb een hele grote zwarte bos schaamhaar. Nu zit ik weet en te denken om het eens rood te verven. Heeft iemand hier ervaring mee. Ik zou het dan in een hartje willen scheren en knal rood te verven. Of is dat raar? Ik hoor graag van jullie xxx madelon

22 jan 2021, 23:01, madelonxoxo
26

Hallo Madelon , hier Noémie; Ik had u hier een antwoord gegeven maar het is gewist. Waarom weet ik niet er stond niets in wat niet mocht . Ik ga geen uitleg meer geven anders wissen ze het weer . Zoek het op op internet daar krijgt u een goede uitleg Groetjes Noémie

25 jan 2021, 23:01, Noémie
27

Oke noemie bedankt met heb je hier ervaring mee?

26 jan 2021, 01:01, madelonxoxo
28

Hallo Madelon , ik zelf niet neen want ik scheer mij kaal. Ik heb wel een vriendin die soms haar schaamhaar verft Dit is wat ze erover zegt 1é kies haarverf zonder amoniak of parabenen. 2é brenh vaseline aan op de gevoelige plekken 3é koop een doos haarverf en meng volgens voorschrift met plastieken hangschoenen 4é breng een kleine hoeveelheid aan op de achterkat van uw hand of dij laar 48 uur zitten en kijk als het niet geiriteerd branderig of rood is dan niet gebruiken 5é roer vochtinbrengende schampo door de kleurstof 6é borstel de kleurstof op uw schaamhar 7é laat ongeveer een 30 minuten zitten en spoel dan af met warm water. Ik hoop dat ik u hiermee geholpen heb Madelon . Knip het daarna mooi kort Groetjes Noémié , ik kon niet slapen

26 jan 2021, 04:01, Noémie
29

Oke bedankt voor de tips en slaap lekker

26 jan 2021, 23:01, madelonxoxo
30

Aan Madelon,
Madelon , ik heb mij vandaag laten overhalen door mijn nicht om mijn kut te laten waxen . Zij waxt haar zelf en heeft mij nu ook gewaxt . Ik kan u verzekeren dat het wel veel pijn doet hoor , maar ze heeft mij verzekerd dat ik nu zeker 2 tot 3 weken ga haarloos zijn. Het resultaat is super , ik ben echt spiegel glad . Zal zien , misschien voor herhaling vatbaar maar ge moogt wel geen watje zijn het doet serieus veel pijn Groetjes Noémie

27 jan 2021, 23:01, Noémie
31

Heey noemie ik houd niet zo van spiegelglad ik heb het liefste gewoon behaard anders voel ik me net zo'n klein meisje en bij een vrouw van 23 mag er wel haar op staan. Maar wat iedereen wil. Ik heb net zo'n zelfde vriendje als kim. Hij ziet ook het liefste dat ik me nooit scheer. En ik vind dat ook helemaal niet erg ik vind het heerlijk om nee nooit te hoeven scheren en ik vind het ook mooi bij mezelf staan. Mijn vriend wil ook dat ik m'n okselhaar laat staan. Maar dat doe ik alleen in de winter. Lekker makkelijk. En hij geilt erop dus een win win situatie als je het mij vraagt.

29 jan 2021, 22:01, madelonxoxo
32

Heeeeeey Madelon , zo heeft ieder zijn eigen mening he . U bent liefst sterk behaard , dat is uw volle recht , ik ben het liefst volledig haarloos daar beneden . Ja ik weet dat Kim haar vriend ook heel graag heeft dat ze volledig behaard is maar in haar laatste berichtje heeft ze mij geschreven dat ze nu ook volledig kaal geschoren is en dat ze het heel fijn en mooi vind. Ze heeft haar vriend gezegd dat hij haar momenteel niet moet vragen om terug een volle bos te laten groeien dat ze het toch niet gaat doen. Ze wil nu momenteel een kale kut hebben zegt ze , ze voelt zich haar goed mee . Misschien laat ze het later nog eens groeien maar nu zeker niet. Bij mij thuis ons moeder bij gerekend zijn we met 4 meisjes en we zijn alle 4 lekker kaal . Mijn zussen zijn 14 en 17 jaar , ik ben 12 en ons moeder is 42 en ook heerlijk lekker kaal. geschoren Neeeeen bij ons geen schaamhaar , alles gaat er af Groetjes Noémie

30 jan 2021, 00:01, Noémie
33

Inderdaad Noémie, ik heb sinds zo'n twee weken weer een kale kut en het bevalt me prima. Ik weet dat mijn vriendje het liever harig ziet, maar hij heeft pech: dat gaat voorlopig niet gebeuren. Ik heb het vandaag weer spiegelglad geschoren. 😊

Ik ga het heus wel weer een keer laten groeien, maar nu zeker nog niet.

31 jan 2021, 00:01, Kim96
34

Fijn zo Kim dat u nu ook zo mooi spiegelglad geschoren bent. Bent u nu niet veeeeeel gemakkelijker dan met een volle bos ?? Ik denk het wel he . In ieder geval bij ons thuis hebben we vandaag terug onze kut heerlijk lekker kaal geschoren Bij ons komt er NOOIT nog haar op onze kut Ons moeder was vroeger ook niet geschoren maar door het eens bij een van ons te zien is ze het ook beginnen doen Ze wil nu ook niets anders meer dan spiegel glad geschoren zijn Neeeeen bij ons gaat alle haar er af Zou nu echt graag eens weten als Madelonxoxo haar schaamhaar nu al geverfd en in een hartje geschoren heeft

31 jan 2021, 01:01, Noémie
35

Nou Noémie, ik had geen last van mijn volle bos maar ik mis het ook absoluut niet! Ik vind het zelf wel een stuk mooier zo. Ik vond de streep die ik eerst had nog wat mooier, maar het is gewoon wat meer gedoe om dat elke keer netjes recht te scheren, dus heb ik die ook maar weggehaald. Nu is het weer superglad.

Ik weet dat mijn vriendje het graag harig ziet, maar ik zorg er nu voor om juist voor de seks altijd glad geschoren te zijn, zodat hij hopelijk een beetje gaat wennen aan mijn kale kut en hij niet de hoop krijgt dat ik het ga laten groeien, want dat ben ik voorlopig echt niet van plan.

31 jan 2021, 07:01, Kim96
36

Goed zo Kim doordoen meisje , blijf u scheren . Het is veeeeeel mooier als men geschoren is en veeeeeel gemakkelijker als we onze maandstonden hebben. Als uw vriendje jou echt graag ziet moet hij uw mooi geschoren kutje ook zeker accepteren Ik mag van mijn vriendje niet klagen , hij vind mijn kaal kutje super geil als we seks hebben. Ik mag er geen haar laten opgroeien van hem Hij heeft het zijne kort geknipt en zijn pik en zijn ballen heeft hij geschoren. Ik zou hem ook zeeeeeeer graag helemaal kaal willen hebben maar voorlopig wil hij dat niet doen groetjes Noémie

31 jan 2021, 15:01, Noémie
37

Je bent 12 jaar en je hebt al seks en je laat je waxen? Je bent er in ieder geval vroeg bij! 😉

31 jan 2021, 18:01, Kim96
38

Ja Kim , ik weet dat ik vroeg ben met de seks ,maar dat gebeurd in het geniep hoor, bij mij thuis weten ze dat niet. Het blijft wel bij strelen en likken en zuigen hoor . De daad hebben we nog niet gesteld , dat wil ik nog niet hoor. Dat ik mij laat waxen dat is geweten , mijn moeder heeft er geen bezwaar tegen, het is mijn kut zegt ze en met mijn schaamhaar mag ik doen wat ik wil , Het is mijn nicht die mij heeft gewaxt Mijn vriendje is 14 jaar

31 jan 2021, 20:01, Noémie
39

Hey Madelon heeft u uw schaamhaar nu reeds geverfd en in een hartje geschoren ?? Ik ben spiegel glad ik heb mijn nicht mij laten waxen Het heeft wel veel pijn gedaan maar normaal zou ik nu 2@ 3 weken moeten volledig haarloos zijn . Als dat echt waar is ga ik mij nog laten waxen door mijn nicht , het is de pijn waard
groetjes Noémie

1 feb 2021, 00:02, Noémie

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.