Vriendinnen en vriendje

Bij onze school worden de klassen elk jaar opnieuw ingedeeld maar er zijn 3 meiden waarmee ik nu omga en die hebben al vriendjes en zo en al seks gehad met hun vriendjes. Nu ga ik met ze om maar ze praten over hun vriendjes en zo en ze zeggen dat ik ook mijn maagdelijkheid moet verliezen en een vriendje moet krijgen. Ze proberen mij zelfs al te koppelen aan jongen maar ik ben hier dus redelijk klaar mee ik durf niks te zeggen omdat ik bang ben om de vriendschap kwijt te raken. Iemand advies wat ik kan doen ?

3 sep 2020, Davina


Reacties

plaats reactie
1

Het is lief bedoeld van je vrienden maar als je het niet wilt dan hoef je het ook niet te doen en single zijn is niet zo slecht. Probeer gewoon niet te overhaasten met vriendje, er komt echt wel een tijd dat je het wel wilt. Je maagdelijkheid is iets heel persoonlijks dus jij moet zelf bepalen hoe en waneer je het doet. Eerlijk zijn is gewoon beste. Als ze je niet acepteren zijn ze geen vrienden.

4 sep 2020, 11:09, Juliatje.
2

Ze moeten je absoluut niet pushen om seks te hebben! Vertel gewoon dat je nog niet zo’n behoefde hebt aan een vriendje en seks maar dat je het leuk voor hub vind dat ze er wel plezier van hebben. Vraag gewoon of ze jou keuze kunnen accepteren en of ze er niet meer over willen beginnen

8 sep 2020, 12:09, 😋

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.