vriendin zwanger(?)

hoi allemaal, ik(18) zit dus met een best wel groot probleem wat mij redelijk wat stress geeft. namelijk mijn vriendin(17) is mogelijk zwanger, we hebben een zwangerschapstest gedaan en die was negatief, alleen is ze laat met ongesteld worden. ook is ze soms misselijk. ik weet echt niet wat ik moet doen.

7 aug 2021, joost


Reacties

plaats reactie
1

Is het mogelijk dat je de test te vroeg hebt genomen? De meeste testen werken pas een paar dagen na de verwachtte periode. Als dat zo is, zou de test gewoon moeten werken. Je kan er nog een nemen als je het niet vertrouwt, maar anders is ze gewoon niet zwanger, en hebben de misselijkheid en uitblijvende ongesteldheid een andere oorzaak.

7 aug 2021, 17:08, Franzezca
2

oke ik ben denk ik nog nooit zo opgelucht geweest als dat ik nu ben. het was een vals alarm, ze is namelijk ongesteld, 14 dagen te laat haha.

8 aug 2021, 20:08, Joost
3

en dan kun je nog zwanger zijn

10 aug 2021, 19:08, welkom5
4

Vaak is stress oorzaak dat je te laat ongesteld bent en iedereen is wel te laat met ongesteld zijn.

16 aug 2021, 08:08, juliatje.
5

@juliatje klopt inderdaad, er zijn heel veel dingen die meespelen bij te laat ongesteld worden.

@welkom5 dat is letterlijk onmogelijk.

16 aug 2021, 23:08, Joost
6

Hi, fijn dat je vriendin niet zwanger is maar je kan tijdens je zwangerschap ook doorbraken hebben (bloed) dus het is technisch gezien niet onmogelijk :)

19 aug 2021, 22:08, Anna

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.