Vriendin wil niet dat ik strings draag

Ik ben een jongen en draag liefst strings maar mijn vriendin vindt het helemaal niets. Ze vindt het afstotelijk en totaal niet sexy omdat ze strings associeert met homo's. Ze wordt zelfs boos als ze mij in een string ziet. Heeft iemand tips om mijn vriendin van gedacht te doen veranderen, of te doen wennen aan het idee dat ik strings draag. Ik wil dat ze het accepteert en mij ook sexy leert vinden met een string.

9 jun 2022, String is mijn ding


Reacties

plaats reactie
1

Zeggen dat ze geen broeken mag dragen.. vrouwen dragen jurken en rokken. En potten een broek. kijken hoe ze dan reageert.. zelfde onzin.

12 jun 2022, 00:06, bikinigek
2

Je moet je vriendin niet van gedachten laten veranderen maar vragen of ze het wil accepteren. Als zij het niet mooi vindt is dat nou eenmaal haar mening maar die hoeft ze niet aan jou op te dringen. Gaat ze er niet mee akkoord dat je strings draagt dan lijkt mij jullie relatie niet goed in elkaar zitten

12 jun 2022, 04:06, Lotte435
3

Maar dat werkt ook andersom!
Je hebt het over acceptatie dat jij graag strings draagt, maar zij moet "leren" jou sexy te vinden in zo'n string?
Je hebt een verkeerd beeld geloof ik hoe dit werkt.

Tenzij jij leert haar "sexy" te vinden als ze van die huidskleurige oma-tenten gaat dragen... want haar keus toch!?

13 jun 2022, 22:06, Esther
4

@Ester: mijn vriendin draagt meestal strings wat ik top vind. Maar soms draagt zij ook wel eens lelijke onderbroeken en dat vind ik prima. Ook dan vind ik ze sexy. Als ik dan een string draag omdat ik die super comfortabel vind dan krijg ik de wind van voren omdat ze het niet sexy vind maar zelf zit ze wel in de zerel met haar pyjamabroek opgetrokken tot onder haar oksels, alsof dat zo sexy is. Uiteindelijk draag ik toch maar het zelfde dan wat ze zelf draagt. Voor de rest zie ik haar doodgraag alleen wil ik dat ze mij op dit gebied accepteerd zoals ik ben zoals ik dat ook voor haar doen. Is dat zooveel gevraagd dan?

15 jun 2022, 23:06, String is mijn ding.
5

Jammer dat ze zo reageert. Ik heb onlangs een string gekocht en aangetrokken, en later op de dag liet ik mijn broek zakken bij mijn vriendin en zei: verrassing!
Ze verwachtte het niet en ze moet er even aan wennen, zegt ze, maar ze accepteert het wel.
Ik vind het overigens heerlijk zitten. Zeker met warm weer, zodat het klokkenspel niet plakt tegen je benen. Vind het beter staan als een slip, sportiever en meer sexy.

5 aug 2022, 11:08, Tim
6

Al geprobeerd om ze in de was te gooien als zij de was doet? Dan wordt ze er indirect mee geconfronteerd en went ze zo misschien aan het idee dat je strings draagt. Later kan je dan af en toe eens perongeluk je string laten zien. Is haar reactie dan normaal dan kan je ze langzaam aan laten wennen om je volledig in een string te zien. Misschien is de shock te groot om direct in een string door het huis te lopen maar werkt voorzichtige gewenning wel.

23 aug 2022, 12:08, Nadia
7

Ik wil graag strings dragen

25 aug 2022, 20:08, Anoniem
8

Wie niet op tijd z'n string laat zakken,
Zal z'n keutel in tweeën kakken.

😎

31 aug 2022, 12:08, Burpp

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer