Vriendin valt op meisjess

Ik heb dus 2 beste vriendinnen. We hebben veel lol enzo. Laatst vertelde ze me dat ze verliefd is op de andere beste vriendin. Hierin steun ik haar volledig. Weet iemand hoe ik haar kan helpen? Ik heb er zelf geen ervaring mee. Ze is hartstikke verlegen (maar wel heel schattig en lief ;) )

19 aug 2019, Beertje


Reacties

plaats reactie
1

De puberteit is een belangrijke fase in de ontwikkeling van ieder mens. Terwijl heteroseksuele tieners zich bewust worden van hun seksualiteit en romantische gevoelens voor het andere geslacht krijgen, voelen homoseksuele tieners zich vaak buitengesloten, probeer haar er ook bij te betrekken.. Er heerst een enorme sociale druk als het gaat om sekserollen. Mensen die niet precies aan het perfecte standaardmodel voldoen, hebben de indruk dat er voor hen geen plaats is in die dagelijkse werkelijkheid. Daardoor kunnen ze zich eenzaam, verward en "abnormaal" voelen. Probeer soms gewoon een gesprek te hebben over dit als ze er behoefte aan heeft maar zelf als ze op die andere vriendin is dan moet ze gewoon eerlijk zijn over haar gevoelens want als die vriendin geen relatie wilt dan weet die vriendin het en kan ze veder met haar leven. Maar sterkte en zeg maar als je meer advies wilt.

19 aug 2019, 13:08, juliatje.
2

Dankjewel :)

20 aug 2019, 11:08, Beertje
3

Graag gedaan

20 aug 2019, 15:08, Juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.