vriendin???? Of niet?

Ik zit in het zesde ik hbeb ee vriendin, we zullen haar even S.Cindere
lla noemen. Cinderalla ik weet niet wat het is. Ze trekt ( andere naam) Mulan naar zich toe. 1 keer zei ze tegen mij vies kind. ik trek het e erg aan ik ben al onzeker. Ze praat veel over hsaar gsm en dat vind ik iritant. Ze beledigd Sneeuwitje ook. Het doet me pijn. Ik voel me dik.

26 mei 2021, Black Widow


Reacties

plaats reactie
1

kan je het ff iets beter uitleggen pls?

Liefs, Fleur

26 mei 2021, 21:05, 12
2

pls reageer

9 jun 2021, 21:06, Black Widow
3

Leg het een beetje beter uit

10 jun 2021, 20:06, Anoniem
4

Kijk, ik heb dus een vriendin, Cinderella. Ik ben al heel lang met haar bevriend en Doornroosje nog langer. Vroeger werd doornroosje voprgetrokken, zij was het lievelingetje van Cinderella. Cinderella had het afgeleerd maar nu begint het terug, en het word erger. Ik word ook boos op Doornroosje. De ene keer roddelt ze mee met ons ( want dat doen we, hoe erg het ook is) en de andere keer zit ze weer mee te lachen met Cinderella. Cinderella beledigd Vaiina vaak. En dat kwets mij en Valina. en dan is er nog die vervloekte gsm. Cinderella praat over niets anders en zr zit altijd als ze het kan erop. En als latste wil ik nog vertellen over al die momentn dat ze zomaar wegloopt, alsof ze ons maar saai en losers vind

11 jun 2021, 20:06, Black Widow

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.