Vriendin-logeren-bi??

Ik was dus laatst aan het logeren met een vriendin van me en het was nacht en toen bedacht ze om onze kleren uit te doen en zonder kleren te slapen (ik vond dat best opwindend ) ik ging akkoord en automatisch ging mijn hand naar haar kut ik schrok heel erg en trok hem gauw weg. Maar toen deed zij opeens hetzelfde bij mij. Toen zaten we elkaar te vingeren en het voelde zo goed!!!! Toen gingen we op elkaar liggen en elkaar knuffelen en zo. Ik denk nu dat ik bi ben, en is het verkeerd wat ik heb gedaan??

27 dec 2022, Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Jij/jullie hebt/hebben niets verkeerds gedaan!
Jullie hebben gewoon een beetje geëxperimenteerd en dat bleek voor jullie beide op dat moment leuk, lekker en spannend.
Het is heel normaal dat je nieuwsgierig bent en dan soms op ontdekkingstocht gaat. Het is juist mooi dat jullie dit beide tegelijkertijd hebben ervaren zodat het niet "akward" was, maar juist dat het voor jullie beide veilig voelde om elkaar te ontdekken.
Maar dat dit gebeurd is en jullie elkaar knuffelde, aan elkaars lijf voelde en zelfs elkaar gevingerd hebben wil niet zeggen dat je meteen bi bent.
En als jij of jullie beide later vaker merken dat je opgewonden raakt van iemand van hetzelfde geslacht zou het best kunnen dat je bi gevoelens hebt.
Maar wat je uiteindelijk ook blijkt te zijn (hetero/bi/lesbisch)... Het belangrijkste is dat je nooit wat verkeerds gedaan hebt!

Liefs Angelique

27 dec 2022, 23:12, Angelique
2

Nee het is juist goed! Als het fijn voelt voor jezelf is het goed toch?
En hebben jullie al verkering??

30 dec 2022, 15:12, Lyn
3

hoi.
ik zou gewoon lekker, van elkaar genieten, jullie weten samen wel, wat fijn is,
wat @Angelique, zeg komt het wel goed..

1 jan 2023, 03:01, kim
4

Gewoon fijn samenzijn
xx
Rox

9 jan 2023, 12:01, rox
5

@rox
wat fijn, dat juli het zo gezellig, hebben samen, lekker geniet van elkaar, tijdens de kerst vakantie. lekker gezellig tegen elkaar aan liggen.
xx
kim

9 jan 2023, 21:01, kim

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer