Vriendin lesbisch of niet?

Heeii, altijd als ik met mijn vriendin over jongens heb en ik vraag wie zij knap vind word ze boos. Ze laat niks los. Ze praat ook niet mee als ik zeg dat ik iemand knap vind. Dan lacht ze het weg. En zodra het over haar gaat (van wie zij knap vind enzo) zegt ze: wil je er alsjeblieft over op houden? Natuurlijk heb ik wel eens doorgevraagt en dan is ze echt boos! zou ze lesbisch zijn en laat ze daarom niks los over jongens?

20 feb 2018, Lisexoxox


Reacties

plaats reactie
1

Hee,

Misschien heeft ze iets naars meegemaakt met een jongen dat ze er niet over wil praten. Maar het kan net zo goed iets simpels zijn, dat ze bijvoorbeeld(!) een stiekeme relatie heeft of iets.

Zoek er niet te veel achter, just let it happen. Als ze er over wilt praten dan komt dat vast van zelf wel. Push haar niet.

Liefs,
Luna

20 feb 2018, 21:02, Lunaa_X
2

Bedankt! XOXO

24 feb 2018, 07:02, Lisexoxox
3

Het kan ook zijn dat ze nog helemaal niet met relaties bezig is en het nog helemaal niet wilt

24 feb 2018, 18:02, Lau
4

@lau ja kan maar ze is bijna 16 dus dat lijkt me wel erg raar.

28 feb 2018, 21:02, Lisexoxox
5

Mijn bff is er 2 weken geleden achter gekomen dat ze bi is, ze heeft het me ook pas net vertelt, waarschijnlijk moet je bf er nog over nadenken

22 apr 2018, 01:04, ‘-‘

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.