vriendin eet veel te veel

Heeii

Ik heb een vriendin en zij heeft erg overgewicht en eet veel te veel en ongezond. Ze eet niet te veel met andere mensen erbij maar als ze alleen is eet ze wel veel te ongezond en veel!
Hoe kan ik haar helpen?

Doeghhx

21 feb 2015, hooiiixxx


Reacties

plaats reactie
1

Ga samen met haar sporten of daag haar uit om bijvoorbeeld 3kilo aftevallen in 1 maan voor 5 euro ofz

21 feb 2015, 20:02, onzekeremeid
2

ik zou haar meenemen naar sportschool dat is het slimste

22 feb 2015, 19:02, milou
3

Sporten is wel gezond, maar tegen te veel eten kun je nooit opsporten. Je kunt in vijf minuten meer eten dan je er in uren af kunt sporten. Vertel je vriendin gewoon dat als ze lelijk, ongezond en ongelukkig wil worden of blijven, dat ze dan vooral door moet gaan met veel en ongezond eten, zo simpel is het. Je kunt het ook positief brengen: iedere keer wanneer ze iets niet eet, moet ze zich realiseren dat ze iets heel goeds heeft gedaan, dat ze zichzelf heeft overwonnen, dat moet haar blij maken. Gewoon eten maar niet te veel en met veel groente (0 calorieën), geen snoep en chips kopen, niet naar tv-reclames met eten kijken, niet te vroeg eten zodat je 's avonds nog gaat snacken, dan kom je een heel eind. Bij het koken ook geen kant en klare sauzen gebruiken, want die sterven van de suiker. Toetjes afschaffen want die zijn nergens voor nodig, tenzij je een appel eet of zo. Als je suiker nodig hebt na het eten omdat je moe bent, heb je al veel te veel gegeten! O ja, wanneer je echt heel veel zin in suiker hebt, gebruik die dan in de koffie want van koffie val je af en een theelepel suiker is zeven calorieën. In een pastasaus zitten zeven eetlepels suiker! Veertig jaar geleden was bijna niemand dik, nu bijna iedereen, dat is echt niet omdat iedereen genetisch is veranderd.

2 mrt 2015, 19:03, Dr. Dre
4

Mijn vriendin eet ook teveel. echt niet meer om aan te zien. gatverdamme. proefkonijnen for life wew . en je moet Ronnie flex gaan checken bam. dan gaat echt everything alright. hihi wauw dat klinkt weer heel stoer van mezelf. nou jodels! en houw je taai. hippe girl dat je daar bent en gewoon zeggen ewaa je bent dikkk en lelijkk en ga terug naar de oceaan diep onder de grond waar leleijke oermonsters van daan komen

3 mrt 2015, 11:03, kwal
5

miss eet ze om verdriet weg te eten?
vraag het eens?
dan kan ze miss hulp vragen aan een diëtiste ofzo.

8 mrt 2015, 17:03, Carleen
6

Mijn vriendin is ook dik, maar ik zeg altijd maar zo:
je leeft maar één keer!
Als je dan naast je vriendin loopt ben je nog slanker!

jippie voor mij!
Alleen ben ik nog dikker dan mijn vriendin :}

21 apr 2015, 16:04, Awkwards moments
7

Awkwards moments

Inderdaad hoe dikker hoe meer van mij op deze aarde LOL

XD

21 apr 2015, 16:04, Altijdweleengrapjeopzak
8

Wauw mooi gesproken

21 apr 2015, 16:04, poepchinees

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.