Vrienden/onzekerheid

Heyy ik ben een meisje van 13 en zit op de middelbare school. Mn leven is eigenlijk altijd wel goed geweest enz maarja de laatste tijd zit ik er beetje doorheen ik ben overal negatief over en ik heb eigenlijk echt nooit zin om iets te doen (behalve in bed liggen en YouTube kijken en met vrienden chillen) zelf heb ik ook het gevoel dat ik niet echt heel veel vrienden heb ofz ik heb 4 beste vrienden en daar om heen nog wel 10 mensen die ik wel mag/waar ik wel bevriend mee ben maar ik zou graag wat meer vrienden willen maar ik heb geen idee hoe als ik in een grotere groep ben ben ik meestal wel een van de stille en dat wil ik helemaal niet☹️ Maar ja ik voel me nu ook beetje down omdat niemand kan afspreken en het lijkt alsof iedereen wel een leuk / spannend leven heeft enz maar ik vind mn leven echt best wel saai☹️ Bedankt als je dit hebt gelezen 💗💗 t zou super Lief zijn als je reageerd met tips !💞

7 sep 2017, Julia


Reacties

plaats reactie
1

*ps in de klas heb ik niet echt veel vrienden en "de populaire mogen me niet echt ofz" maar ja buiten de klas heb ik wel wat meer vrienden om wie ik veel geef😊 Maar toch zou ik wat meer vrienden willen hebben zowel binnen als buiten de klas

7 sep 2017, 22:09, Julia
2

Begin is een keer een gesprek met een persoon uit de groep het hoeft niet speciaal te zijn maar een simpel gesprek over de klas ofso en zijn cijfers maar als hij geërgerd raakkt, zelf ben ik niet populair ofso maar kan met iedereen wel opschieten

7 sep 2017, 22:09, Lynn

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.