vrienden thuis uitnodige

hi hi
ik vind het nooit leuk mensen mee naar me huis te nemen, en ik doe dit dan ook bijna nooit. altijd gaan we wel naar iemand anders en we zijn eigelijk nooit bij mij geweest. is dit raar? ik heb gwn niet zo n zin dat iedereen zig ongemakkelijk gaat voelen, en moet voorstellen aan ouders en ja die dingen. ik schaam me ook wel een beetje voor hoe het huis is ingericht want ja me ouders hebben gwn een beetje een rare smaak dus dat vind ik ook al vervelend. ik heb het idee dat me ouders dan alles horen wat wij gaan zeggen en ik weet ook niet wat we moeten doen als we bij zijn want ik heb geen tv op me kamer maar ik wil ook niet beneden zitee. iemand anders dit ook? geef me maar rips als je die hebt groetjess

3 okt 2019, mhja


Reacties

plaats reactie
1

tips*

3 okt 2019, 22:10, mhja
2

Same ik durfde lang geen mensen mee te nemen omdat ons huis een teringzooi is en mijn ouders misschien gesprekken konden horen. Nu zijn mijn ouders de laatste tijd vaak weg dus ik geef wel eens een feestje of zo aangezien ze er toch niet zijn. En nu durf ik wel mensen uit te nodigen omdat mensen het mij niet kwalijk nemen dat het huis er zo uitziet. Ook heb ik met mijn vrienden afgesproken dat we het niet over rare dingen gaan hebben als ze wel thuis zijn.

4 okt 2019, 21:10, Laura

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.