Vrienden koppelen me ..

Hoi iedereen,
Ik vond voor bijna anderhalf jaar een jongen in mijn klas leuk. Ik ben dit jaar van klas veranderd en vind hem niet meer leuk nu. 2 van mijn vriendinnen zitten nog bij hem in de klas en vinden hem 'perfect' bij me passen. Ze drammen telkens op me dat hij zo goed bij me past en vragen telkens of ik hem nog leuk vind. Elke keer weer zeg ik dat ik hem NIET leuk vind, maar dan beginnen ze maar weer opieuw met dat ze elke dag met hem praten en hoe aardig hij is en dat hij als hij mijn naam hoort helemaal blij wordt en zo maar door. Ik vind dit echt ZEIKIRRITANT, en dat zeg ik ook tegen hun maar ze stoppen maar niet...
Wtf moet ik doen? Tips?

Alvast bedankt..
Xoxo

4 feb 2017, Xoxo


Reacties

plaats reactie
1

speel is mee met je vriendinnen doe alsof je m leuk vind spreek met m af, nou je vind m ni leuk dus t word ook niks. volgende dag app je je vriendinnen dat t m niet word en dat t niet gezellig was probleem opgelost

4 feb 2017, 20:02, hopeloos meisje 14
2

@hopeloosmeisje14
Zo makkelijk is het niet, als ik mee speel dan gaan ze alleen maar door.. ze willen juist dat ik met hem uit ga en dat wil ik echt gewoon NIET 😕

5 feb 2017, 16:02, Xoxo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.