Vrienden en gewicht t

Hallo
Ik ben 13 jaar 1m64 en weeg 50 kilo
Al mijn vrienden zijn ietsje kleiner dan mij maar wegen maar 35 kilo en zeggen dat ze te dik zijn daardoor voel ik me heel dik ik ben dan een beetje boos omdat ze mager zijn sommige zeggen dat ze onder gewicht hebben maar we moeten om de 2 jaar naar het clb en daar zeggen ze dat ze een normaal gewicht hebben

Maar ik heb het probleem dat al mijn vet bij mij benen blijft plakken daardoor past ook geen enkele broek en oefeningen doen om te vermageren werkt niet bij mij ik kweek dan meer spieren maar daardoor vermzger ik niet

12 sep 2017, Evi


Reacties

plaats reactie
1

Hey Evi,

Il denk dat het beste advies is wat ik je kan geven, is dat je jezelf niet moet vergelijken met anderen. Je maakt jezelf alleen maar onzeker. Je bent zeker niet te dik! Maak je dus geen zorgen, je bent goed zoals je bent!

13 sep 2017, 02:09, Ivii
2

What 25 kilo veeeeel te licht. Misschien zijn ze 1.50 maar dan nog veel te licht. Sorry maar ik hoef niet te weten hoe dun ze zjn zo eng om je botten te zien. ben je echt zo lang?

13 sep 2017, 14:09, tamaraaaa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.