Vriend vind lichaam niet mooi

(het is voor een vriendin van mij het lukt haar niet om een account aan te maken)
Ze heeft al 3 jaar een relatie met een leuke jongen maar ze krijgt nooit een compliment van hem maar hij geeft wel andere meiden een compliment zo van over hun kont en gezicht en dat vind ze vervelend terwijl ze haar best doet.

Ze vroeg een keer aan hem wrm ze nooit een keer compliment krijg, hij zegt "nouw, je lichaam is oké je bent wat te dun". Ze werd heel verdrietig van.

Is dit normaal????

6 sep 2018, Bluemerel


Reacties

plaats reactie
1

Nou ieder zen eigen smaak, maar zelf moet je vriendin haarzelf niet verbeteren, omdat ze dun is en zelf kan je vriendin gewoon zeggen dat ze zich verdrietig voelt erover en als hij er niks aan doet kan ze hem dumpen, maar zelf is dat aan haar en als ze nog andere dingen gemeen hebben dan kan ze zich vooral daar op letten.

6 sep 2018, 10:09, juliatje.
2

Als je dit over je vriendin zegt, is hij het niet waard. zoiets hoort een vriendje niet te zeggen, dan is hij dus niet in love met haar want als je in love met iemand bent vind je alles mooi aan diegene x Kim

6 sep 2018, 16:09, kim
3

Inderdaad vriendjes horen dit niet te zeggen. En het lijkt mij ook nii zo leuk als hij het gwn bij andere meiden doet (complimentjes geven).
Als je echt van haar houd (ik zeg niet dat het nii zo is) dan is je vriendin gwn mooi zoals ze is...
Maar verander niet! Als hij je niet mooi vind zoals je bent is ie gwn een ** 😂😂😂 haha srr...

Sterkte aan je vriendin

** Dit bericht is aangepast door de moderator.

11 sep 2018, 18:09, Someone
4

Hey Bluemerel!

Ik kan me voorstellen dat jouw vriendin er erg onzeker van wordt dat haar vriend haar geen complimenten geeft over haar uiterlijk, maar andere meiden wel.

Ik denk dat het goed is dat ze dit gaat bespreken met haar vriend. Ze kan hem uitleggen waarom haar dit zo onzeker maakt en vragen wat hij wel mooi vindt aan haar.
Het is belangrijk dat jouw vriendin zich geliefd voelt door haar vriend. Laat hij (wel) op andere manieren weten dat hij gek is op haar?

13 sep 2018, 14:09, Amyxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.