Vragenlijst middelbaar

Hi, ik heb veel vragen over regulier middelbaar om te weten hoe het is. Als ik een vraag stel zeg er alsjeblieft een goed antwoord bij zoals hoeveel van wat, een logische uitleg op de vragen. :)

- Gaan jullie vaak naar een supermarkt om eten en drinken te kopen?
- Hoe vaak gingen jullie naar schoolreisjes? En naar wat voor soort?

- Welke vakken hebben jullie allemaal?
- Hebben jullie van die mooie ingerichte lokalen zoals bij Spangas of Brugklas ect?
- Hoe vaak hebben jullie die vakken per week of maand?
- Hoe vaak hebben jullie een proefwerk?
- Hoe vaak hebben jullie een tussenuur?
- Vanaf hoe laat tot hoe laat hebben jullie meestal een schooldag?

- Hoeveel echte vrienden heb je van de middelbare?
- Hoeveel heb je er nog van de basisschool?
- Hoevaak zijn er gevechten of belazeringen op school?
- Wordt er veel gepest?
- Is er vaak ruzie?
- Hebben jullie kinderlijke humor, of dat jullie niet zo goed gesprekken voeren op een intelligent niveau? Kinderen van jullie school dan.
- Schelden jullie of andere met erge ziektes als bijvoorbeeld kanker, of de dood ect.

- Welke makkelijke dingen leren jullie? Dingen die jullie (bijna) allemaal wel begrijpen maar wat voor blijft komen in jullie boeken.
- Is er veel herhaling? Zo ja hoe vaak?

- Worden er vaak kinderen buitengesloten? Zo ja welke kinderen en welke kinderen doen dat?
- Krijgen jullie kansen meer te doen dan jullie al kunnen?
- Hoe vaak hebben jullie praktijk lessen als in de horeca, omgaan met kinderen met poppen bv, of zorg en welzijn, techniek ect.
- Welke theoretische vakken zijn het moeilijkste en makkelijkste volgens jou?

- Kunnen jullie wel julliezelf zijn?
- Hoe zit het met de liefdes? Zijn er leuke kinderen op jullie school, krijgen jullie de kans op liefde, zijn ze goed voor jou, zijn ze betrouwbaar?

7 jun 2021, ✔︎


Reacties

plaats reactie
1

Gaan jullie vaak naar een supermarkt om eten en drinken te kopen?

Ja wel af en toe, er zit een plus naast onze school waar we soms na school lans gaan

- Hoe vaak gingen jullie naar schoolreisjes? En naar wat voor soort?

Nouja het waren meer excursies, bv een dagje naar Berlijn fzo

- Welke vakken hebben jullie allemaal?

Beetje standaard: wiskunde, Engels, Nederlands, geschiedenis, biologie, aardrijkskunde, natuur/schei kunde enzoo

- Hebben jullie van die mooie ingerichte lokalen zoals bij Spangas of Brugklas ect?
Nou de meeste nie hahahaa er zit vaak kauwgom onder de tafels enzoo en sommige vakken staan wel wat leuke schilderijtjes

- Hoe vaak hebben jullie die vakken per week of maand?
Verschilt: wiskunde, Engels en nederlands wel 3 keer, bio, al en gs 2 uur. Hangt er van af hoe belangrijk het is.

- Hoe vaak hebben jullie een proefwerk?
Soms heel veel soms heel weinig. Gemiddeld is ongeveer 1 rep en 2 so's in een week.

- Hoe vaak hebben jullie een tussenuur?
Niet zo heel vaak, ik heb het echt maar een paar keer in het jaar.

- Vanaf hoe laat tot hoe laat hebben jullie meestal een schooldag?
Verschilt maar gemiddeld is ongeveer: half 9 tot half 4 ( maarja dan nog fietsen naar huis)

- Hoeveel echte vrienden heb je van de middelbare?

2/3? Maar ook nog wel wat 'goede' vrienden, die ik niet gelijk besties noem maar wel echt goede vriendinnen zijn

- Hoeveel heb je er nog van de basisschool?

Eigenlijk 1 maar omdat die weer bij mij in de klas zit.

- Hoevaak zijn er gevechten of belazeringen op school?

Best af en toe, gebeurt meestal wel een keer in 3/4 weken door een 1 of andere jongen die dan boos is oofzoo

- Wordt er veel gepest?

Nee valt echt mee!

- Is er vaak ruzie?

Ik denk eerder discussies bij meiden. Bij jongens is het eerder vechten haha

- Hebben jullie kinderlijke humor, of dat jullie niet zo goed gesprekken voeren op een intelligent niveau? Kinderen van jullie school dan.

Snap deze vraag nie hahaha

- Schelden jullie of andere met erge ziektes als bijvoorbeeld kanker, of de dood ect.

Nouja niet met kanker, wel af en toe als iemand nóg een proefwerk opgeeft zeggen we wellis uuhhhh we gaan dooodd

- Welke makkelijke dingen leren jullie? Dingen die jullie (bijna) allemaal wel begrijpen maar wat voor blijft komen in jullie boeken.

Nederlands zoals punt komma en vraagtekens dingen hahahaa.

- Is er veel herhaling? Zo ja hoe vaak?

Ja best wel, maar alleen in het nieuwe jaar, dan gaan ze een paar dingen 'opfrissen' zoals ze dat noemen?

Ik Ga ff verder in een nieuwe, hij doet raar haha

8 jun 2021, 19:06, M__
2

Worden er vaak kinderen buitengesloten? Zo ja welke kinderen en welke kinderen doen dat?

Nou meer de mensen (is best stom) die er wat minder in de mode uit zien en wat armer zijn..

- Krijgen jullie kansen meer te doen dan jullie al kunnen?

Ja, je kunt als je havo of vwo doet voor Cambridge kiezen of klassieke talen

- Hoe vaak hebben jullie praktijk lessen als in de horeca, omgaan met kinderen met poppen bv, of zorg en welzijn, techniek ect.

Ik niet zoveel, komt omdat ik op vwo zit maar ikd enk dat praktijk enzo dat wel mee doet.

- Welke theoretische vakken zijn het moeilijkste en makkelijkste volgens jou?

Natuurkunde en scheikunde

- Kunnen jullie wel julliezelf zijn?

Nou er word door sommige make uo dozen best naar je gekeken maar daar moet je je gwoon niks van aantrekken

- Hoe zit het met de liefdes? Zijn er leuke kinderen op jullie school, krijgen jullie de kans op liefde, zijn ze goed voor jou, zijn ze betrouwbaar?

Ja je kan goede vriendschappen ontwikkelen!

8 jun 2021, 19:06, M__

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.