Vragen over kanker.

Hey xoxo,
ik ben een meisje van 17 jaar, maar voel me 13 denk ik. Ik ben bang dat er kanker kan komen.
Help me door antwoord te geven <3
- Hoeveel procent heeft overlevingskans?
- Hoeveel mensen kunnen kanker krijgen?
- Hoeveel mensen ken jij met kanker?
- Hoe verminder je de kans met kanker?
- Xoxo

28 jan 2019, .


Reacties

plaats reactie
1

Hoi hoi eigenlijk heb ik geen antwoord maar ik weet wel dat je biet de enige bent ik heb wel een tip dit doe ik dan voel gewoon overal zelfs in ne nek gewoon over op je lichaam en knijp overal ofzo en dan als je een balletje ofzo voelt moet je naar de dokter dan kan het erg zijn ik zelf schok heel erg toen ik een bultje in men nek had maar dat was een afgezette lymfklier ofzo syc6!

28 jan 2019, 21:01, Anoniempie
2

Je kan de kans op kanker verminderen door een veganisch gezond dieet.Ook als je elke dag een uur of langer beweegt.Ook zo min mogelijk stressen en een erfelijksoorzoek doen in je familie zodat je weet welke ziektes er voor komen en dan kan je daarvoor advies aan huisarts vragen om het te voorkomen. PS vergeet je niet dagelijks in te smeren met zonnebrand vanwege huidkanker en ga niet onder de zonnebank.Zeg maar als je meer tips nodig hebt om het te vermijden.

28 jan 2019, 21:01, juliatje.
3

*veganistisch

28 jan 2019, 21:01, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.