Vrachtwagens in het verkeer.

Hallo beste mensen, dit is een belangrijk onderwerp vinden de mensen van ''veilig verkeer''. En dat is het ook, want er komen steeds meer jongeren en volwassen personen om. Het kan komen door de mobiel, maar soms ook door de bestuurder zelf. De vrachtwagen zit heel hoog. En als hij afsnijd ziet hij jou niet, door zijn hoge stoel. Daar moet wat aan gedaan worden. Maar iedereen moet opletten. En geen telefoon. Of heel veilig fietsen. Altijd opletten. Wilt u de been breken? Daarom kan je kijken op ''de dode hoek''. Dan zit je in zo'n vrachtwagen en die is hoog. En als jij 1 cm naast de wagen zit kan hij je raak rijden. Je wint niet van een vrachtwagen. In Nederland moeten we betere opsporing's hebben, meer veiligheid, gezondheid beter opnemen, verkeer inzien. Dus we willen anorexia, verkeer, verdriet, gescheide ouders. Hulp bieden. Alleen moet je wel u eigen keuze's inzien. En weten wat je doet. De fout komt niet van 1 mens meestal dan. Bedankt voor het lezen, doe er wat mee.

7 sep 2017, Vera


Reacties

plaats reactie
1

Als je als fietser je mobiele telefoon. Belangrijk vind. En niet duidelijk maakt of je linksaf af of rechts af moet. Dan weet je als auto of vrachtwagen bestuur. Ook niet waar hij aan toe is. Of met ze drieën naast elkaar fietsen. Of half op de weg.. ik neem aan dat de meeste een veilige fiets cursus hebben gehad op school. Dan gebeuren er veel minder ongelukken.

8 sep 2017, 02:09, *H*
2

Waarom zeg je dit bij gewicht?

8 sep 2017, 11:09, Sok
3

weet ik ook niet sok

8 sep 2017, 12:09, *H*
4

Verkeer is echt belangrijk, omdat het belangrijk is zeker. Maar het is ook niet heel goed ofzo. Ik lees het gewoon, best belangrijk.

8 sep 2017, 13:09, Eva💋
5

nou het is belangrijk en dan gaat 99 gram de berichten van appelflap sok en H laten staan echt waar no life kijk ook uit het boeit wel wat hoor

20 okt 2017, 16:10, .

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.