Vraagje voor jongens over dikke meisjes

Hoii, deze vraag is voor jongens. Meisjes mogen ook reageren natuurlijk.
Wat vinden jullie van iets dikkere meisjes?
En zouden jullie er een relatie me willen?(wel met een goed innerlijk)
Want heb het gevoel dat iedereen planken wil en daar kan ik nooit aan voldoen....

10 feb 2019, Fattie


Reacties

plaats reactie
1

Nou, plank worden hoeft zeker niet. Een prima gezond gewicht (dus niet giga slank, maar gewoon), wordt prima geaccepteerd door jongens. Ook een paar kilo meer dan een gezond gewicht, wordt over algemeen nog goed geaccepteerd, mits je je hier ook naar kleed. Dus niet een bikini of crop-top dragen als je hier het lichaam niet voor hebt. Doe je dit wel (ontkenningsgedrag), maak je het voor jezelf wel heel veel moeilijker om nieuwe relaties aan te gaan, niet alleen een liefdesrelatie, maar ook vriendschapsrelaties bijvoorbeeld.

Ook je gedrag speelt hierin mee: eet jij, terwijl je wat overgewicht hebt, in het bijzijn van anderen netjes een salade of een appel tijdens je lunchpauze, of werk je het ene sauzijnenbroodje en kaasbroodje na het andere naar binnen. In het laatste geval maak je het jezelf wederom een stuk moeilijker om nieuwe contacten te leggen: veel mensen zullen je per definitie al negeren en als jij zelf het contact zoekt, zullen zij het contact afwenden.

Je hoeft dus zeker niet maatje 36 te hebben om aantrekkelijk te zijn bij jongens. Echter, eerlijk is eerlijk, uitstraling speelt wel voor een groot stuk mee. Je uiterlijk is een serieus stuk van je uitstraling, overigens niet de meerderheid. Wanneer je dus echt te dik bent, kan de rest van je uitstraling misschien nog je aantrekkelijkheid redden, maar het helpt je zeker niet. Klinkt misschien een beetje hard en onaardig, maar zo wordt er wel naar gekeken.

Bij welk gewicht en bij welke buikomvang je dan als te dik wordt beschouwd, op een zodanige wijze dat je uiterlijk je uitstraling ondermijnt, verschilt per regio. Ik weet dat in regio's buiten de Randstad de normen veel minder streng zijn. Echter, hoe meer je naar het westen van het land komt, hoe strenger de normen die wij elkaar opleggen worden. Ikzelf woon in Amsterdam en daar zijn de normen écht heel streng voor elkaar: zelfs het minste beetje vet, ook bij jongens, wordt bekritiseerd, zowel door vrienden als door volstrekt onbekenden.

Dus, samenvattend, een modellenlichaam hoeft echt niet. Ook met een prima gezond gewicht ben je even aantrekkelijk. Zit je wat hoger dan een prima gezond gewicht, is het afhankelijk van je gedrag en handelen. Als je echter een beetje oplet, kan je aantrekkelijkheidswaarde nog altijd net zo hoog zijn. Zit je ook daarboven (lees: minimaal 6 kilo overgewicht), is het heel erg afhankelijk van waar je woont in hoeverre je uiterlijk je uitstraling negatief kan beïnvloeden. In Amsterdam zal je in dat geval dat dan wel gaan merken.

10 feb 2019, 20:02, Timo
2

Dik is echt oké
Ik ben een jongen en ik vind vollere of dikke meiden veel mooier dan magere meiden
Ik vind dat meiden wel wat vetrollen mogen hebben dat maakt hen net vrouwelijker en knapper
En je moet er echt niet onzeker over zijn fatie ik zou echt een relatie met een dikkere meid beginnen maar ze moeten wel een goed innerlijk hebben

Mischien is dit onbeleefd maar hoe groot ben jij en welk gewicht heb jij
En maak je vooral geen zorgen je vind vast wel iemand die van je houd en die je neemt zoals je ben en veel succes fattie

10 feb 2019, 22:02, Tom
3

Hey, het verschilt natuurlijk per persoon, maar ik weet van mezelf dat ik val op dikkere meiden. Wel is uitstraling belangrijk, als je jezelf gewoon met meer zelfvertrouwen kleed en bijvoorbeeld croptops of bikini's draagt vind ik het veel aantrekkelijker dan als je alles probeert te verbergen. Confidence is key

11 feb 2019, 00:02, Jongen 19
4

Hey fattie hoeveel weeg je eigenlijk?
Want ik vind dikke meisjes echt knap
En ga alstublieft niet afvallen omdat je denkt dat het mooier is wan dat is niet zo

11 feb 2019, 19:02, Hou van dikke meisjes
5

Ik vind dikkere meiden super sexy als in een bikini staan

13 feb 2019, 08:02, Anoniem
6

Heb liever rondingen dan plank

14 feb 2019, 23:02, bikinigek
7

Ja ik val ook op wat dikkere meiden, en je hoeft je er ook niet voor te schamen. Maar hoeveel weeg je en hoe oud ben je?

10 nov 2019, 14:11, Nickname
8

Ik vind meisjes met een beetje extra vet nog wel mooi als ze een zandloperfiguur of peerfiguur hebben. Iemand met overgewicht en een appelfiguur vind ik weer wat minder. Het gaat ook om je gezicht. Als het echt obesitas wordt vind ik dat ook minder mooi.
En timo een appel voor de lunch? Als maaltijd? Dan val je flauw joh

10 nov 2019, 20:11, L
9

Ik vind wat dikker ook erg mooi staan en heb er in een relatie ook absoluut geen problemen mee. Maar het is echt een kwestie van smaak. Er zijn ook mensen die wat dikker absoluut niet mooi vinden, net zoals er mensen zijn die dun, lang, kort, een specifieke haarkleur, huidskleur of kledingstijl wel/niet mooi vinden. Dus maak je daar niet te druk om. Zolang je uitstraalt dat je jezelf accepteert zoals je bent, zullen er altijd mensen zijn die je aantrekkelijk vinden.

13 nov 2019, 09:11, B
10

Dikkere meiden echt niets mis mee ik val juist op dikke meiden ik hou echt van al die rondingen en al dat vet bij meiden 😍

13 nov 2019, 14:11, Tom
11

Helemaal mee eens. Bijvoorbeeld een vol vet buikje is echt prachtig.

14 nov 2019, 06:11, Trein
12

Ook helemaal mee eens maar niet aleen een vet buikje hoor de rest mag ook wel veel vet opzitten hoor

14 nov 2019, 18:11, Thomas
13

@thomas je hebt helemaal gelijk. Ik hou er ook wel van als het vet verdeelt is over het hele lichaam

14 nov 2019, 20:11, Voller is beter
14

Helemaal mee eens. Vol is fijn. Heb met wat overgewicht in een relatie ook zeker geen problemen.

18 nov 2019, 06:11, mr
15

Dikke meiden vind ik echt niet ik snap niet dat je er een relatie met begint

20 nov 2019, 11:11, Lukas
16

Wat dikker vind ik echt super sexy. Voor mij echt geen bezwaar in een relatie. Maar ik vind het wel raar om te zeggen dat je omdat iemand dikker/dunner is je er geen relatie mee zou willen.

21 nov 2019, 09:11, Bas
17

@bas ja precies. Wat heeft gewicht nou weer te maken of je een meisje wel of niet leuk vind

21 nov 2019, 20:11, Voller is beter
18

Ik val op bbw's

24 nov 2019, 23:11, Dieter
19

Ik ben dik 😰 173cm en 82kg

25 nov 2019, 16:11, Bruh
20

@Bruh dan ben je wel ietsje te zwaar ja. Maar zoals je hier hebt kunnen lezen zijn er genoeg mensen die daar helemaal geen probleem mee hebben en het zelfs mooi vinden. Wat vind je er zelf van? Enig idee hoe je aan dat gewicht bent gekomen?

25 nov 2019, 18:11, B
21

Hoi bruh je bent helemaal niet te dik je bent volgens mij hartstikke mooi

28 nov 2019, 19:11, Dieter
22

Ik heb zelf een relatie met een dikker meisje en het is super fijn!! Zeker geen spijt van het gaat natuurlijk altijd meer om het innerlijk van iemand

29 nov 2019, 12:11, T

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.