Vraagje aan meiden🌺🍀

Hey,
Ik heb een vraagje aan meiden:
Hoe oud ben je?
Schaam jij je ergens voor (van je lichaam)?
Ik zelf schaam me voor mijn schaamlippen ze steken heel erg uit, en daar ben ik niet heel blij mee. En al helemaal niet omdat de meeste meiden gewoon zo'n lijntje hebben als vulva (of hoe je het ook wilt noemen😂)
Xxx 💜🍀🌺🌼

29 jul 2020, 💜🍀🌺🌼


Reacties

plaats reactie
1

Heyy, ik ben 14
en ja ik schaam me voor mn biltspleet ik ben met een scheve biltspleet geboren.
En ook voor mn schaamlippen.

30 jul 2020, 08:07, Suicidalemeidhierlmao
2

hoihooiii,
ik ben 12(bijna 13, over 2 maanden)
ik schaam me voor me schaamlippen en benen, me boven benen zijn dik(vind ik, sommige zeggen, dat vrouwen gewoon sowieso dikken benen hebben)

31 jul 2020, 23:07, sad girl
3

Ik ben 14
Ik schaam me voor mijn borsten. Ze hebben een rare vorm. Mijne zijn heel puntig en mijn tepelhof is heel bol. Het is net alsof alleen mijn tepelhof gegroeid is, want heb eigenlijk hele kleine borsten. Ze zitten niet lekker in een BH en je ziet heel erg dat ze een rare vorm hebben onder mijn kleding. :-((

1 aug 2020, 03:08, Eveline
4

Dat uitsteken is normaal vind zelfs mooi!!

3 aug 2020, 16:08, Bikinigek
5

Hi!
Ik heb 19 jaar en heb me door de jaren heen voor van alles geschaamd. Toen ik mijn eerste relatie kreeg heb ik geleerd dat het allemaal niet zo uitmaakt, mijn vriend vond het allemaal even prachtig. Tja het hoort bij je, schamen is dus zonde, vooral als je er niets aan kan doen.
Als ik moet zeggen wat ik minder mooi vind, zijn het mijn borsten. Ik heb grote borsten die naar buiten hangen met hele grote tepelringen en kleine tepels die bijna nooit hard zijn. Het lijkt daardoor altijd een beetje uit balans. Ik heb ooit gedacht aan piercings, om ze wat naar buiten te halen.

3 aug 2020, 21:08, pannekoekje
6

Ik vind uitstekende schaamlipjes wel mooi bij meiden.

9 aug 2020, 21:08, Jantje
7

Heel veel vrouwen hebben uitstekende schaamlippen. Je zou op instagram eens moeten kijken naar The Vulva Gallery. Dat is een instagrampagina met allemaal getekende vulva’s als soort kunst en bewustwording voor vrouwen. Daar zie je dus heel veel verschillende soorten schaamlippen.
Ik heb zelf ook best lange uitstekende schaamlippen waarvan de rechter ook nog eens langer is dan de linker. In het begin schaamde ik me hier ook voor. Ik heb ondertussen verschillende bedpartners gehad en geen enkele jongen maakte hier opmerkingen over. Mn huidige vriend vind het ook gewoon mooi en vind ze gewoon leuk!

9 aug 2020, 23:08, Lau
8

Verkleuring en body acne bij mijn iNtIeMe zone en billen

10 aug 2020, 16:08, uwu
9

Jowww
•Ik ben 13
•ik schaam mij voor mijn binnenste linker schaamlip. Die is namalijk heel erg lang en die zie je ook gewoon altijd, want hij gaat altijd tussen mijn 2 buitenste schaamlippen door

10 aug 2020, 20:08, Héhé
10

Hey ik ben 11 ik schaam me voor me kont en borsten want ik wordt op straat aan gekeken of er wordt naar me gefluit

13 aug 2020, 01:08, ..

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.