Vraagje aan de boyzzz

Heiii

ik heb een vraagje aan de jongens, het liefste van rond de 16/17 im sorry voor de eisen haha maar ik wil iets weten, aangezien ik in gesprekken van jongens heb gehoord dat het heel raar is.

oke hier komt het, ga je als jongen 1 op 1 met een meisje chillen als je elkaar nog niet zo lang en goed kent zonder dat je wil fixen? klinkt heel cliché i know. maar ik heb afgesproken met een jongen die ik leuk vind en toen zijn we gaan netflixen, hij had de films uitgekozen en het waren horror/thrillers. op een gegeven moment toen ik schrok pakte hij mijn hand en trok hem naar zich toe ( op zich was dit niet heel raar want we lagen met zn tweeen in zijn 1-persoons bed). denken jullie dat dit iets betekent? ik dacht hier niet zo raar over totdat jongens uit mijn klas zeiden dat je als jongen nooit 1op 1 met een meisje zou chillen als je elkaar niet al jaren kent of haar niet wil fixen. ik weet nu niet meer wat ik ervan moet denken

greetzzzz

17 mei 2018, heeiii


Reacties

plaats reactie
1

Het is wel duidelijk denkik dat hij je leuk vind, vraag het anders gewoon eens aan hel, desnoods via een bericht
Xx M

19 mei 2018, 00:05, M
2

Hij wil je sowieso. Tenzij 'ie op jongens valt.

Groet, Robin

20 mei 2018, 10:05, Robin129

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.