voor iedereen die gay denkt te zijn

Hallo,

Vorig jaar deed ik mijn 'coming out' omdat ik d8 dat ik bi was. Biggest mistake ever, ik denk er namelijk nu anders over. Ik vind dat als je gay bent je je ten eerste niet moet laten labelen, ik haat persoonlijk de afkorting LGBT. Who cares hoe het heet bi, pansex, homo, je valt op wie je valt, al die termen zijn veel te ingewikkeld. Daarnaast vind ik het niet oke dat er in de tijd waarin we nu leven (nog steeds) van je verwacht wordt dat je een coming out doet. Als je een vriendje of vriendinnetje hebt, ziet iedereen dat vanzelf wel. Ook is er het probleem van acceptatie, wat nou "ik accepteer dat je gay bent en hou nog steeds van je". Je was altijd al die persoon dus dat houden van gedeelte is zoiezo al logisch. Dan over acceptatie, er is niks om te accepteren. Je zegt toch ook niet (tenzij je niet helemaal goed bent in je hoofd) als je een steen ziet "ik accepteer dat je een steen bent". En dan nog iets anders je 'bent' niet gay maar je valt toevallig op iemand van dezelfde sex.

16 jan 2017, ikxxx


Reacties

plaats reactie
1

omg preach

20 jan 2017, 23:01, appelsientje
2

Hey, een beetje laat, maar ik herken dit zooo erg, waarom een coming out als je homo lesbo, etc. bent? Als je hetero bent kom je toch ook niet uit de kast? Mensen zetten gewoon stempels op iedereen die geen hetero is, zo van: jij bent lesbo, en jij bi, en jij pansexueel. Snap je? Dat is zoooo'n BULLSH*T! Sorry, ik liet me even gaan, want ik ben het hier compleet mee eens!!!!!

25 feb 2020, 21:02, Tomboy
3

Het is van de andere kant fijn om labels te hebben en dus weten waarzo het vandaan komt;)

26 feb 2020, 20:02, .

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.